جستجو

میتوانید مطلب مورد نظرتان را در گروه های خدمات ، پروژه ها و مقالات جستجو کنید

1 نتیجه یافت شد
مدیریت ارتباط با مشتریان
سامانه مدیریت مشتریان (CRM) پویا کامل ترین نرم افزار برای یکپارچه سازی و اتوماسیون فروش برای کسب و کار شماست. با استفاده از نرم افزار CRM پویا راه کاری حرفه ای جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی و خدمات برای بالا بردن طول عمر مشتریان و اف ...
1 نتیجه یافت شد
آی سیما (غدیر)
دیجیتال مارکتینگ - مدیریت ارتباط با مشتریان
آی سیما (غدیر)
پروژه های زیر مجموعه : فاز اول : پنل ارتباط با مشتریان و سامانه مدیریت محتوا - فاز دوم : اتصال به سرویس دهنده فایبرهوم - فاز دوم : اتصال به بانک انصار - فاز سوم : اتصال به سامانه مخابرات تهران - فاز چهارم : اتصال به سامانه ایلا - فاز پنجم : گسترش محصولات، سرویس ها و قیمت گذاری ترکیبی - فاز ششم : سرویس های بستر OTT و IPTV
این پروژه که در شرکت آی سیما (مجری IP TV در ایران) از شرکت های گروه سرمایه گذاری غدیر (یکی از بزرگترین گروهای سرمایه گذاری ایران) اجرا گردید، تمامی نیازهای ارتباطی با مشترکین، کنترل و مدیریت سیستم توسط تیم اجرای آی سیما دیده شده است.  این پروژه در ف ...
18 نتیجه یافت شد
ایده هایی برای صنعت طلا و جواهر
فروشگاه اختصاصی
اگر در حال حاضر در حوزه طلا و جواهر فعالیت میکنید و قصد دارید کسب کارتان بیشتر با تکنولوژی در ارتباط باشد، این مقاله میتواند شما را با مفاهیم و ایده های جدید آشنا کند. ابزار هایی که در طول این متن معر ...
طراحی فروشگاه لباس
فروشگاه اختصاصی
ما در این مقاله سعی داریم به صورت کامل، طراحی فروشگاه در حوزه پوشاک را بررسی کنیم تا تصمیم گیری در رابطه با ساختن یک فروشگاه اینترنتی، برای افراد فعال در حوزه لباس و پوشاک آسان تر شود.
روش ها و مزایای محاسبه میزان رضایت مشتری در مدیریت CRM
مدیریت ارتباط با مشتریان
رضایت مشتری یک جنبه فوق العاده مهم اما اغلب نادیده گرفته شده از یک مدل تجاری موفق است. بسیاری از شرکت ها بر جذب مشتریان جدید تمرکز می کنند اما در مورد کسب رضایت مشتری و حفظ مشتریان اهمیت کمتر قائل هست ...
چگونگی یک استراتژی CRM موثر برای کسب و کار خود بسازیم؟
مدیریت ارتباط با مشتریان
تغییرات زیادی در اطراف ما اتفاق می افتد. در حال حاضر قدرت در دست مشتریان است مه شرکت ها. این تغییر پیامدهای عمیقی برای کسب و کارهایی مثل شما دارد. بنابراین، داشتن استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ...
سه سوال مهم که قبل از سرمایه گذاری در نرم افزار CRM باید از خودتان بپرسید
مدیریت ارتباط با مشتریان
هنگام انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM))  برای کسب و کار خود، اکثر مردم وقت خود را برای ارزیابی ویژگی های نرم افزار CRM، هزینه، قابلیت تنظیم، مقیاس پذیری و سرعت اجرای آن، اختصاص می دهند. ...
10 راهکار موثر برای توانمند سازی بازاریابی با CRM اجتماعی
مدیریت ارتباط با مشتریان
امروزه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) در بسیاری ازشرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. در این مرحله، اکثر شرکت ها از یک نوع CRM برای مدیریت ارتباطات مشتریان خود، پیگیری فروش و غیره استفاده می ک ...
4 دلیل برای اینکه شما باید نرم افزار CRM سفارشی خود را ایجاد کنید
مدیریت ارتباط با مشتریان
هسته هر کسب و کار ارتباط آن با مشتریان خود است. مدیریت این رابطه برای ایجاد وفاداری مشتری ضروری است که به نوبه خود بر درآمد تاثیر می گذارد. در گذشته، نگهداری سابقه ارتباط با مشتری توسط فایلهای حجیمی ک ...
CRM اجتماعی یا مدیریت ارتباط با مشتریان درشبکه های اجتماعی چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان اجتماعی یا CRM اجتماعی، ادغام کانال های رسانه های اجتماعی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM است. نرم افزار CRM به طور روزافزونی از رسانه های اجتماعی در کنار کان ...
آینده نرم افزار CRM  و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری چگونه خواهد بود؟
مدیریت ارتباط با مشتریان
طی چند سال آینده می توانید انتظار داشته باشید که تغییرات قابل توجهی در نرم افزار CRM و نحوه استفاده از آن ها از سوی شرکت ها ایجاد شود. پیش بینی تغییرات سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان کمک میکند تا ...
تفاوت سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و باشگاه مشتریان
باشگاه وفاداری مشتریان
یکی از مواردی که بسیار دیده می شود این است که مفاهیم باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و گاها افراد این دو مورد را یکی می دانند...
مزایای استفاده ازeCRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی سنتی
مدیریت ارتباط با مشتریان
CRM با استفاده از بازاریابی موثر و کارآمد، پایه مشتری مداری سازمان را تقویت می کند. در واقع CRM بعدی جدید در زمینه بازاریابی است که به طور قابل توجهی کسب و کارمان را بهبود می بخشد. عملکرد بازاریابی و ...
4 مزیت فناوری موبایل
اپلیکیشن
در چند سال اخیر تکنولوژی به طرز قابل توجهی روش راهبرد کسب وکارها را تغییر داد است. اینترنت نه تنها به مصرف‌کننده قدرت بخشیده، بلکه همچنین قدرت‌های جدیدی به نمایندگان فروش داده است. یک فروشنده‌ی با داش ...
6 دلیل که چرا کسب و کار شما به سیستم مدیریت مشتریان یا CRM نیاز دارد
مدیریت ارتباط با مشتریان
ما در یک اجتماع جهانی کار می‌کنیم، که به روش‌‌های بی‌شماری میخرد، میفروشد و ارتباط برقرار می‌کند. رقبای ما همه جا هستند و موانع ورود به بازار کم‌اند، که این موجب افزایش شدت رقابت می‌گردد...
ارزش طول زندگی و پیگیری چرخه حیات مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان
مقدار سودی است که یک مشتری می تواند در طول عمر مشتری بودن خود برای یک شرکت به ارمغان بیاورد. این مقدار درحقیقت همان ارزش خالص فعلی مشتری است که برابر با ارزش فعلی حاصل تفاضل جریانهای خروجی از شرکت برا ...
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتریان
پیتر دراکر بیان می دارد که «هدف یک کسب وکار ایجاد مشتری است». تاکید وی بر اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان و رشد عمیق روابط با آنها است. تحقیق انجام شده توسط ریچولد و ساسر ، در سال 1996 در مدرسه بازرگانی ...
مفهوم جدید خدمت به مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان
مفهوم خدمت به مشتریان شامل تعاریف جدیدی شده است که فقط بخش کوچکی در ساختمان مرکزی سازمان به ارائه خدمات اختصاص ندارد، بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتری ...
چرا باید در مجموعه CRM داشت؟
مدیریت ارتباط با مشتریان
با توجه به افزایش روزافزون رقابت تولیدکنندگان و نیز گسترش بازار مصرف محصولات و خدمات و پیشرفت های علمی و فنی، فرصتی فراهم است تا کارشناسان امور تجارت و بازاریابی با استفاده از تسهیلات مخابراتی و امکان ...
eCRM چیست؟ توضیحی مختصر و مفید
مدیریت ارتباط با مشتریان
تجارت ها و کسب کارها پس از گذر از محصول محوری حال به سمت مشتری محوری در حرکت است. امروزه رقابت تولید کنندگان و فروشندگان به تولید و یا فروش محصولی که به تنهایی از نظر مشخصات برتری دارد به نوع جدید آ ...