با رتبه بندی از سوی هیات داوری «ایمینو» 5 شرکت توانمند در عرصه «صنعت 4» به رویداد دایان راه یافتند/ فرش قرمز «معدن» پیش روی فناوری‌های نوین

با رتبه بندی از سوی هیات داوری «ایمینو» 5 شرکت توانمند در عرصه «صنعت 4» به رویداد دایان راه یافتند/ فرش قرمز «معدن» پیش روی فناوری‌های نوین

مدت زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
258 بازدید

به گزارش شبکه ایمینو، در نشست پیش رویداد ایمینو با محوریت «صنعت 4» از 12 شرکت دانش بنیان فعال در عرصه‌های مختلف انقلاب صنعتی چهارم 5 شرکت از سوی هیات داوری بالاترین امتیاز را اخذ کردند.

شرکت هایی که در این نشست مورد ارزیابی قرار گرفتند و رتبه بالاتری کسب کردند، شرکت «فناپ زیرساخت» فعال در عرصه اپراتور صنعت هوشمند، شرکت «راهکار پویا» با طراحی و ارائه پنل های مدیریتی و دیوایس های IOT، شرکت «اتود» فعال در عرصه فناوری اطلاعات (خدمات حوزه های نرم افزار، سخت افزار و شبکه و ارائه خدمات ابری)، شرکت «گوهرپژوهان سپندار» فعال در زمینه هوشمندسازی مطالعات اکتشافی زمین شناسی و شرکت «تحقیق و توسعه ارتباط» فعال در زمینه طراحی و تولید نرم‌افزارهای جامع سازمانی هستند.

با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های انقلاب صنعتی چهارم، این 5 شرکت در مرحله پیش رویداد از محصولات و خدمات فناورانه خود رونمایی و توانستند رای مثبت داوران ایمینو را برای شرکت و ارائه توانمندی در پنجمین رویداد همرسانی دایان جلب کنند.

«ایمینو» به عنوان مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران با برگزاری رویداد و انتشار فراخوان همواره درصدد است نوآوران و ایده‌پردازان در حوزه فناوری‌های نوین و High Tech در بخش معدن و صنایع معدنی از جمله هوش مصنوعی، رایانش ابری، کلان داده، بلاکچین، مدلسازی سه بعدی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، رباتیک، اینترنت اشیاء، اتوماسیون، واقعیت مجازی و ... را حمایت کند.

به همت طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی و با همکاری شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه پنجمین رویداد همرسانی «دایان» با محوریت توسعه بازار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان حوزه «صنعت 4» با حضور سیاستگذاران دولتی، بخش خصوصی و دیگر بازیگران این عرصه دوشنبه 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط