آی سیما (غدیر)

آی سیما (غدیر)


مدیریت ارتباط با مشتریان


کارفرما : آی سیما (شرکت سرمایه گذاری غدیر)

آی سیما (شرکت سرمایه گذاری غدیر)

توضیحات
تاریخ بهره برداری : مرداد 1394

این پروژه که در شرکت آی سیما (مجری IP TV در ایران) از شرکت های گروه سرمایه گذاری غدیر (یکی از بزرگترین گروهای سرمایه گذاری ایران) اجرا گردید، تمامی نیازهای ارتباطی با مشترکین، کنترل و مدیریت سیستم توسط تیم اجرای آی سیما دیده شده است. 

این پروژه در فاز اولیه تحویل شامل پنل ارتباط با مشتریان و سامانه مدیریت محتوا  میباشد.

 

از ویژگی های عمومی این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی بر اساس استاندارهای UI/UX ( طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری)
  • طراحی ریسپانسیو
  • بهره گیری از فنون SEO

 

این پروژه در فازهای بعدی همکاری توسعه یافته و امکانات بیشتری با توجه به نیاز شرکت و مشتریان به آن اضافه شده است.

روند انجام پروژه
آغاز همکاری
01
فاز اول : پنل ارتباط با مشتریان و سامانه مدیریت محتوا
تاریخ بهره برداری : مرداد 1394
  • بررسی نیازها
    به جهت استفاده از پتانسیل موجود در بازار، پنل ارتباط با مشتریان و سامانه مدیریت محتوا ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
02
فاز دوم : اتصال به سرویس دهنده فایبرهوم
تاریخ بهره برداری : آذر 1394
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و برآورده کردن نیازهای جدید، اتصال به سامانه سرویس دهنده فایبرهوم ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
03
فاز دوم : اتصال به بانک انصار
تاریخ بهره برداری : مهر 1395
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و برآورده کردن نیازهای جدید، اتصال به سامانه سرویس دهی محتوا بانک انصار ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
04
فاز سوم : اتصال به سامانه مخابرات تهران
تاریخ بهره برداری : مهر 1395
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و برآورده کردن نیازهای جدید، اتصال به سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان مخابرات تهران ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
05
فاز چهارم : اتصال به سامانه ایلا
تاریخ بهره برداری : بهمن 1395
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و برآورده کردن نیازهای جدید، اتصال به سامانه ایلا جهت مدیریت محتواهای پخش ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
06
فاز پنجم : گسترش محصولات، سرویس ها و قیمت گذاری ترکیبی
تاریخ بهره برداری : اسفند 1395
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و برآورده کردن نیازهای جدید، گسترش سامانه محصولات، سرویس های مشتری و قیمت گذاری ترکیبی ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
07
فاز ششم : سرویس های بستر OTT و IPTV
تاریخ بهره برداری : خرداد 1396
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و برآورده کردن نیازهای جدید، افزودن سرویس های بستر OTT و IPTV ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
اکنون
گالری
مدیریت ارتباط با مشتریان
سامانه مدیریت مشتریان (CRM) پویا کامل ترین نرم افزار برای یکپارچه سازی و اتوماسیون فروش برای کسب و کار شماست. با استفاده از نرم افزار CRM پویا راه کاری حرفه ای جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی و خدمات برای بالا بردن طول عمر مشتریان و اف ...

روند انجام پروژه

در تمام مسیر در کنارتان هستیم


انجام مراحل پروژه براساس علم روز و تجربه باعث کیفیت متفاوت پروژه های ما می شوند

بر این اساس جلسات نیاز سنجی دقیق، پیاده سازی حرفه ای و پشتیبانی پاسخگو، نقش کلیدی در روند اجرای پروژه های ما دارند

مقالات مرتبط