50 آمار در مورد طراحی اپلیکیشن که باید قبل از شروع به طراحی اپ موبایل بدانید

50 آمار در مورد طراحی اپلیکیشن که باید قبل از شروع به طراحی اپ موبایل بدانید

مدت زمان تقریبی مطالعه : 8 دقیقه
1,511 بازدید

طراحی اپلیکیشن موبایل یک سرمایه گذاری بزرگ است. به دست آوردن کاربران ارزان نیست. ورود به بازار تلفن همراه یک روند تکرارپذیر است که نیازمند تحقیق جامع، برنامه ریزی گسترده و تعهد بی نظیر دارد. موفقیت در بازار طراحی اپلیکیشن موبایل امروزه یک کار آسان نیست. اما حقیقت این است که داشتن یک اپلیکیشن موبایل اجتناب ناپذیر است.

  قبل از اینکه شزوع به طراحی اپلیکیشن موبایل کنید، مهم است که با اکوسیستم موبایل به طور کامل آشنا شوید. پس از آن می توانید در مورد استراتژی موبایل خود به طور مناسب و متناسب با نیازها تصمیم گیری آگاهانه داشته باشید.

  در زیر لیست کاملی از 50 آمار موبایل را آورده ایم که چرخ دنده ها را چرخانده و اطلاعات بیشتری در مورد بازار مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد. این امار ها در 5 حوزه آمار استفاده از موبایل، عملکرد موبایل، بازاریابی موبایل، روند توسط بر اساس صنف ها و مشاغل و پیش بینی های سال 2019 میباشد.

آمار استفاده از موبایل

اگر شما در مورد اهمیت حضور تلفن همراه شک و تردید دارید، باید شیوه ای را که جامعه برای فعالیت های تلفن همراه اولویت می دهد، در نظر بگیرید.

1- تا سال 2020، تقریبا 6 میلیارد کاربر تلفن همراه وجود خواهد داشت.

2- در سال 2018، 194 میلیارد بار دانلود اپلیکیشن وجود داشت.

3- در دو سال گذشته، کاربران اپ استور 75 درصد بیشتر خرج کرده و به مبلغ 101 میلیارد دلار در سراسر جهان رسید.

4- مدل عضویت درون اپلیکیشن با افزایش 120 درصدی رو به رو شد که این مقدار جدا از اپلیکیشن های بازی است.

5- در سال 2018، کاربران به طور متوسط ​​به مدت سه ساعت در گوشی هوشمند خود صرف کردند.

6- کاربران تلفن همراه در ایالات متحده بیش از 100 اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی هوشمند خود دارند.

7- به طور متوسط ​​کاربران تلفن همراه گوشی هوشمند خود را 47 بار در روز بررسی می کنند.

8- حدود80 درصد از کاربران، حداقل یک ساعت قبل از خواب، تلفن خود را بررسی می کنند و 35 درصد از این کاربران، تلفنشان را در 5 دقیقه قبل از خواب بررسی می کنند.

9- سنین بین 16 تا 24 سال 20 درصد زمان بیشتری را در اپلیکیشن های خود صرف می کنند.

10- برنامه های موبایل 57 درصد از کل رسانه های دیجیتال را در سال 2018 به خود اختصاص دادند.

شواهد واضح است، مردم به گوشی های هوشمند خود وابسته هستند. اگر اکثریت مخاطبان شما mobile-first یا mobile-only هستند، کسب و کار شما نیاز به برقراری ارتباط با آنها بر اساس اولویت های آنها دارد.

عملکرد موبایل

کاربران در هنگان استفاده از موبایل استانداردهای فوق العاده بالا برای عملکرد دارند. لازم است محتوای دیجیتالی خود در اندازه های مختلف صفحه و دستگاه های مختلف بررسی کنید.

هر اپلیکیشن موبایل باید کاملا مورد آزمایش قرار گیرد. عوامل عملکرد مانند زمان لود، هنگ کردن اپلیکیشن و فرم های ثبت نام پیچیده باعث به وجود آمدن تجربه کاربری ضعیف شود و شانس موفقیت در بازار را خراب کند.

11- 71 درصد از حذف اپلیکیشن ها بدلیل هنگ کردن اپلیکیشن است.

12- 67 درصد از اشکالات از دستگاه های iOS گزارش شده است.

13- 44 درصد از نقص در برنامه بر اساس کاربر پیدا شده است.

14- 47 درصد از اپلیکیشن ها به زمان بیشتری  برای آزمایش نیاز دارند.

15- 58 درصد از کاربران ناسازگار هستند.

16- 52 درصد کاربران از عملکرد کلی اپلیکیشن ناامید می شوند.

17- 29 درصد از کاربران اپلیکیشن را بلافاصله ترک می کنند اگر آن را ارزشمند نبینند.

18- 70 درصد از کاربران یک اپلیکیشن را رها می کنند زیرا برای دانلود آن طول می کشد.

19- 43 درصد از کاربران اگر شروع دانلود اپلیکیشن شما بیش از سه ثانیه طول بکشد آن را لغو می کنند.

20- 65 درصد از کاربران می گویند که یک تجربه کاربری ضعیف، بر نظرات آنها در مورد برند تاثیر منفی می گذارد.

اگر اپلیکیشن شما به خوبی مورد آزمایش قرار نگیرد، آماده روانه شدن به بازار نیست. یک فرآیند تست مستند یک عنصر مهم در هر استراتژی تلفن همراه است.

بازاریابی موبایل

تحقق بخشیدن به پیشرفت در بازار اپلیکیشن موبایل حتی برای موسسات معتبرنیز مشکل است. تهیه پیش نویس یک برنامه بازاریابی تلفن همراه، سنگ بنای راه اندازی محصول موفق است.

21- فقط 54 درصد از بازاریابان می گویند که در حال حاضر از پلت فرم اپلیکیشن موبایل برای فروش و جذب مشتریان استفاده می کنند.

22- هزینه جذب یک کاربر در طی چند سال از 29.9 درصد به 2.89 دلار کاهش یافته است.

23- هزینه به دست آوردن یک کاربر که فرم ثبت نام را تکمیل کرده باشد 4.58 دلار در سال 2018 بود، که 44.2 درصد کاهش یافته است.

24- استفاده از یک استراتژی تعامل چند کانالی، یک روش نگهداری قدرتمند است. میزان نگهداری کاربران 62 درصد بیشتر از اپلیکیشن هایی است که تنها با یک کانال ارتباط برقرار میکنند.

25- محبوب ترین روش بهینه سازی فروشگاه های اپ استور (ASO) به شکل به روز رسانی توضیحات است که 46 درصد آمار را به خود اختصاص داده است.

26- به روز رسانی آیکون اپلیکیشن دومین روش ASO و در حدود 30 درصد بود، که 24 درصد بیشتر از سال های گذشته است.

27- در سال گذشته، 65 درصد از هزینه های تبلیغاتی دیجیتال در ایالات متحده به هزینه تلفن همراه اختصاص یافته بود.

28- حجم کل دانلود اپلیکیشن های برتر پولی 10 درصد افزایش یافته است.

29- فروشگاه اپ استور اپل سالانه بیش از 25 درصد از پلتفرهام های تبلیغاتی بهره می برد.

30- در طول سال، فروشگاه Google Play  حدود 20 درصد از پلتفرهام های تبلیغاتی بهره می برد.

روند پیشرفت اپلیکیشن ها بر اساس صنف ها و مشاغل

نگاهی به روند رشد اپلیکیشن های موبایلدر صنایع و مشاغل مختلف، دیدگاه های مختلفی درباره نحوه ارتباط با کاربران فراهم می کند. آمار این اپلیکیشن ها بر اساس میزان وفاداری، مدت زمان استفاده و فعالیت در اپلیکیشن متفاوت است.

طراحی اپلیکیشن های بانکداری

31- دانلود اپلیکیشن های بانکی در سال 2018 منفجر شد و به 3.4 میلیارد دانلود رسید - 75 درصد افزایش در دو سال.

32- میانگین مدت زمان استفاده از اپلیکیشن های بانکی 3.1 دقیقه است.

طراحی اپلیکیشن های غذا، رستوران و QSRs

33- سفارش مواد غذایی و نوشیدنی از طریق اپلیکیشن ها در سال 2018، 130 درصد بیشتر از سال 2016 بوده

34- اپلیکیشن های تحویل غذا در کانادا و ایالات متحده به میزان 255 درصد و 175 درصد افزایش یافت.

طراحی اپلیکیشن های سفر

35- در سال 2018، استفاده اپلیکیشن اشتراک گذاری خودرو 25 درصد افزایش یافته است.

36- در مقابل، اپلیکیشن های به اشتراک گذاری دوچرخه و اسکوتر در سال گذشته شاهد رشد 530 درصدی در کاربران بود.

37- میانگین مدت زمان استفاده از اپلیکیشن های سفر 2.8 دقیقه است.

طراحی اپلیکیشن های خرده فروشی

38- نوامبر 2018 بزرگترین میزان خرید اینترنتی توسط اپلیکیشن موبایل بر اساس کل مدت زمان سپری شده بود.

39- مدت زمان استفاده از اپلیکیشن خرید آنلاین و اپلیکیشن های خرده فروشی 4.6 تا 5 دقیقه است.

40- در ایالات متحده، خرید تلفن همراه در دو سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است.

پیش بینی های سال 2019

41- میزان هزینه کاربران در اپ استور در سال 2019 به 120 میلیارد دلار خواهد رسید.

42- 10 دقیقه از هر ساعت استفاده از رسانه های دیجیتال در سال آینده، به تماشای ویدیوهای آنلاین در موبایل سپری خواهد شد.

43- در سال 2019، 60 درصد از اپلیکیشن های از طریق تبلیغ داخل اپلیکیشن درآمد کسب می کنند.

44- میزان استفاده از اپلیکیشن های سرگرمی و ویدئو آنلاین با افزایش 460 روبه رو خواهدشد.

45- بازی با موبایل تا 60 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

46- دستیابی به کاربران در سال 2019 آسانتر خواهد بود، اما هزینه تبدیل کاربران به مشتری بیش از دوبرابر یعنی حدود 63 درصد افزایش مییابد، و وفاداری سازی را مشکلتر میکند.

47- هزینه جذب کاربران خانم که خرید آنلاین می کنند، احتمالا در سال 2019 با هزینه 94.16 دلار در سال 2019 باقی خواهند ماند.

48- هزینه تبدیل کاربران خانم به مشتری نیز زیاد بوده و به طور میانگین  53/12 دلار در سال 2018 خواهد بود.

49- در سال 2018 میزان مشارکت کاربران خانم 39.6 درصد بود که 44.4 درصد بیشتر از کاربران آقا است. این روند در سال 2019 نیز باقی می ماند.

50- 78 درصد از نوجوانان از یک گوشی هوشمند به عنوان دستگاه اصلی خود استفاده خواهند کرد.

مقالات مرتبط