فروشگاه اینترنتی اوبو (obbo)

فروشگاه اینترنتی اوبو (obbo)



توضیحات
تاریخ بهره برداری : دی 1396

معرفی پروژه فروشگاه اینترنتی اوبو (obbo)

فروشگاه obbo یکی از فروشگاه‌های معتبر در حوزه کالای دیجیتال و از زیرمجموعه‌های شرکت مدیاپردازش است که به صورت فروشگاه B2C فعالیت می‌کند. این پروژه با هدف ایجاد یک طراحی فروشگاه اختصاصی و ارائه تجربه خرید بهینه برای مصرف‌کنندگان نهایی توسط تیم راهکار پویا طراحی و پیاده‌سازی گردید.

مسیر توسعه و فازهای اجرایی پروژه

  • فاز اول: راه‌اندازی پنل مدیریتی، وب‌سایت فروشگاهی، اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن PWA (مخصوص آیفون)
  • فاز دوم: بهبود عملکردی و ظاهری سامانه
  • فاز سوم: بازطراحی وب‌سایت و اپلیکیشن بر اساس استانداردهای UI/UX
  • فاز چهارم: افزایش قابلیت‌ها متناسب با نیازهای کاربران
  • فاز پنجم: افزودن قابلیت‌های جدید برای ارتقای تجربه خرید
  • فاز ششم: بهبود مداوم ظاهر کاربری و ارتقای تجربه مشتری

امکانات کلیدی فروشگاه اینترنتی obbo

طراحی فروشگاه اختصاصی

فروشگاه اوبو با یک طراحی فروشگاه اختصاصی و سفارشی‌سازی کامل بر اساس نیازهای مشتریان و استانداردهای روز، تجربه‌ای روان و سریع در خرید آنلاین ارائه می‌دهد.

طراحی باشگاه مشتریان

به منظور افزایش وفاداری مشتریان، در ادامه مسیر توسعه این پروژه امکان طراحی و پیاده‌سازی باشگاه مشتریان در نظر گرفته شد تا کاربران بتوانند از مزایا و تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند.

طراحی سامانه سفارشی

این پروژه به عنوان یک نمونه کامل از طراحی سامانه سفارشی توانست نیازهای خاص کسب‌وکار مدیاپردازش را پوشش دهد و با امکانات اختصاصی ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کند.

سامانه‌های سفارش مشتری

فروشگاه اوبو به عنوان بخشی از سامانه‌های سفارش مشتری طراحی شد که فرآیند ثبت سفارش، مدیریت سبد خرید و پیگیری سفارش‌ها را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند.

نتایج و دستاوردها

اجرای پروژه فروشگاه اینترنتی obbo به عنوان یک فروشگاه B2C اختصاصی تحولی در تجربه خرید آنلاین مشتریان ایجاد کرد. با طراحی فروشگاه اختصاصی و طراحی سامانه سفارشی، این فروشگاه توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار کالاهای دیجیتال پیدا کند و الگویی برای سایر فروشگاه‌های آنلاین در ایران باشد.

پرسش‌های متداول (FAQ)

۱. فروشگاه اینترنتی obbo چه نوع فروشگاهی است؟

فروشگاه obbo یک فروشگاه B2C اختصاصی در حوزه کالای دیجیتال است.

۲. چه ویژگی‌های کلیدی در طراحی این فروشگاه وجود دارد؟

طراحی اختصاصی بر اساس استانداردهای UI/UX، اپلیکیشن اندروید و PWA، و قابلیت‌های توسعه‌پذیر.

۳. آیا باشگاه مشتریان برای فروشگاه obbo طراحی شده است؟

بله، طراحی و پیاده‌سازی باشگاه مشتریان به عنوان بخشی از مسیر توسعه در نظر گرفته شد.

۴. چرا این پروژه به عنوان یک سامانه سفارشی شناخته می‌شود؟

زیرا کلیه قابلیت‌ها و ماژول‌ها بر اساس نیازهای خاص مدیاپردازش طراحی و اجرا شدند.

۵. چه مزایایی برای مشتریان ایجاد شد؟

خرید سریع‌تر، دسترسی ساده‌تر به محصولات دیجیتال و دریافت خدمات ارزش افزوده از طریق باشگاه مشتریان.

روند انجام پروژه
آغاز همکاری
01
فاز اول : تحویل وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
تاریخ بهره برداری : دی 1396
  • بررسی نیازها
    به جهت استفاده از پتانسیل موجود در بازار، وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ویژه مصرف کنندگان نهایی ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
02
فاز دوم : فاز بهبود عملکردی و ظاهری
تاریخ بهره برداری : مرداد 1397
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: بهبود ظاهر کاربری، بهبود عملکرد و پنل تبلیغات تکمیل و ایجاد شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
03
فاز سوم : بازطراحی وب سایت و اپلیکیشن
تاریخ بهره برداری : مهر 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید بازطراحی بنیادی وب سایت و اپلیکیشن ایجاد شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
04
فاز چهارم : بهبود بخشهای مختلف
تاریخ بهره برداری : بهمن 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: SEO، مقایسه محصولات و فروشنده شوید تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
05
فاز پنجم : افزودن قابلیت های جدید
تاریخ بهره برداری : خرداد 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: سامانه فروش لیزینگی، دارا کارت بانک ملی و اتصال به تخفیفان تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
06
فاز ششم : بهبود وضعیت ظاهری
تاریخ بهره برداری : مرداد 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط و تجربه کاربری بازطراحی بخش های مختلف سایت و اپلیکیشن ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
اکنون
گالری
دسترسی به محصول

طراحی فروشگاه اختصاصی
سامانه پیشگام یک سیستم یکپارچه و کامل برای مدیریت زنجیره فروش آنلاین کسب و کار شماست . فروشگاه اختصاصی پیشگام بر اساس نیاز کسب و کار های بزرگ و کوچک طراحی شده و تمامی نیازمندی های یک فروشگاه آنلاین مانند مدیریت سفارشات ، مدیریت فاکتور ها ، گزارش های ...

روند انجام پروژه

در تمام مسیر در کنارتان هستیم


انجام مراحل پروژه براساس علم روز و تجربه باعث کیفیت متفاوت پروژه های ما می شوند

بر این اساس جلسات نیاز سنجی دقیق، پیاده سازی حرفه ای و پشتیبانی پاسخگو، نقش کلیدی در روند اجرای پروژه های ما دارند

مقالات مرتبط