فروشگاه B2C فیکو شاپ

فروشگاه B2C فیکو شاپ


طراحی فروشگاه اختصاصی


کارفرما : گروه عمرانی

گروه عمرانی

توضیحات
تاریخ بهره برداری : خرداد 1400

معرفی پروژه فروشگاه اینترنتی B2C فیکوشاپ

فروشگاه فیکوشاپ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه عمرانی با هدف ارائه مستقیم کالاها از تولیدکننده و واردکننده به مصرف‌کننده و حذف واسطه‌ها راه‌اندازی شد. این پروژه با تمرکز بر طراحی فروشگاه اختصاصی و بهینه‌سازی فرایند خرید، در قالب B2C پیاده‌سازی گردید تا مشتریان نهایی بتوانند تجربه‌ای سریع، ساده و امن از خرید آنلاین داشته باشند.

اهداف کلیدی پروژه

  • ایجاد یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی با طراحی سریع و کارآمد
  • طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های سفارش مشتری متناسب با نیازهای کارفرما
  • افزایش سرعت خرید و کاهش پیچیدگی‌های فرآیند سفارش
  • تمرکز بر تجربه کاربری و رابط کاربری مطابق با اصول UI/UX
  • طراحی یک سامانه اختصاصی برای مدیریت بهتر کالاها و سفارشات

ویژگی‌های کلیدی فیکوشاپ

طراحی بر اساس UI/UX

فروشگاه با تمرکز بر اصول طراحی تجربه کاربری (UX) و طراحی رابط کاربری (UI) توسعه یافت تا تجربه‌ای روان، ساده و جذاب برای مشتریان ایجاد کند.

طراحی ریسپانسیو

تمامی صفحات فروشگاه به صورت ریسپانسیو طراحی شدند تا کاربران بتوانند در موبایل، تبلت و دسکتاپ خریدی بدون محدودیت را تجربه کنند.

طراحی روال‌های اختصاصی

بر اساس نیازهای خاص کارفرما، روال‌های اختصاصی فروش طراحی و پیاده‌سازی شدند تا فرآیند سفارش و خرید مطابق با شرایط کاری مجموعه مدیریت شود.

طراحی سامانه اختصاصی

علاوه بر فروشگاه، یک سامانه اختصاصی برای مدیریت سفارش‌ها و کالاها ایجاد شد که کاربری آسان برای مدیران و کاربران فراهم می‌آورد.

سرعت و کاربری آسان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فیکوشاپ، سرعت بسیار بالا و کاربری آسان برای کاربران و مدیران است که خرید آنلاین را ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

نتایج و دستاوردها

اجرای پروژه فروشگاه اینترنتی فیکوشاپ با بهره‌گیری از طراحی فروشگاه اختصاصی و سامانه‌های سفارش مشتری موجب شد تا فرآیند خرید برای کاربران ساده‌تر، سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر شود. همچنین با طراحی سامانه اختصاصی برای مدیریت کالا و سفارشات، کارفرما توانست کنترل و مدیریت دقیق‌تری بر روند فروش داشته باشد. این پروژه نمونه‌ای موفق از ترکیب طراحی حرفه‌ای و سرعت بالا برای ارائه یک تجربه خرید مدرن در بازار B2C است.

پرسش‌های متداول (FAQ)

۱. فروشگاه فیکوشاپ چه نوع فروشگاهی است؟

یک فروشگاه اینترنتی B2C که کالاها را مستقیماً از تولیدکننده یا واردکننده به مصرف‌کننده عرضه می‌کند.

۲. چه ویژگی‌هایی فیکوشاپ را متمایز می‌کند؟

طراحی بر اساس UI/UX، سرعت بسیار بالا، کاربری آسان و طراحی سامانه اختصاصی برای مدیریت سفارشات.

۳. آیا سامانه سفارش مشتری در این پروژه پیاده‌سازی شده است؟

بله، سامانه سفارش مشتری اختصاصی طراحی شده تا فرآیند خرید و پیگیری سفارش‌ها ساده‌تر باشد.

۴. آیا فروشگاه فیکوشاپ موبایل‌فرندلی است؟

بله، با طراحی ریسپانسیو امکان استفاده آسان روی موبایل و تبلت فراهم است.

۵. این پروژه چه ارزشی برای کارفرما ایجاد کرده است؟

با طراحی فروشگاه اختصاصی و سامانه اختصاصی، مدیریت فروش و تجربه خرید مشتریان بهبود چشمگیری پیدا کرد.

روند انجام پروژه
آغاز همکاری
01
فاز اول : پیاده سازی فروشگاه اینترنتی فیکوشاپ
تاریخ بهره برداری : خرداد 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت استفاده از پتانسیل موجود بازار، بهبود تجربه کاربری، پروژه فروشگاه اینترنتی فیکوشاپ ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
02
فاز دوم : توسعه
تاریخ بهره برداری : مرداد 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد و بهبود تجربه کاربری، اضافه شدن قیمت فروش ویژه و نیمه عمده، پورسانت معرفی مشتری جدید ایجاد شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
اکنون
گالری
دسترسی به محصول

پروژه های دیگر ما با گروه عمرانی :
طراحی فروشگاه اختصاصی
سامانه پیشگام یک سیستم یکپارچه و کامل برای مدیریت زنجیره فروش آنلاین کسب و کار شماست . فروشگاه اختصاصی پیشگام بر اساس نیاز کسب و کار های بزرگ و کوچک طراحی شده و تمامی نیازمندی های یک فروشگاه آنلاین مانند مدیریت سفارشات ، مدیریت فاکتور ها ، گزارش های ...

روند انجام پروژه

در تمام مسیر در کنارتان هستیم


انجام مراحل پروژه براساس علم روز و تجربه باعث کیفیت متفاوت پروژه های ما می شوند

بر این اساس جلسات نیاز سنجی دقیق، پیاده سازی حرفه ای و پشتیبانی پاسخگو، نقش کلیدی در روند اجرای پروژه های ما دارند

مقالات مرتبط