سایت شرکتی مدیا پردازش

سایت شرکتی مدیا پردازش


طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی


کارفرما : مدیا پردازش

مدیا پردازش

توضیحات
تاریخ بهره برداری : بهمن 1399

معرفی پروژه سایت گروه مدیا پردازش

شرکت مدیا پردازش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان کالای دیجیتال در کشور، با هدف معرفی بهتر برند و ارائه خدمات نوین به مشتریان خود اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سایت اختصاصی شرکتی نمود. این وب‌سایت با رویکردی مدرن و بر اساس طراحی تک‌صفحه‌ای (One Page) اجرا شد تا دسترسی سریع‌تر و ساده‌تری به بخش‌های مختلف سایت برای کاربران فراهم گردد.

اهداف کلیدی پروژه

  • معرفی بهتر برند مدیا پردازش در فضای دیجیتال
  • طراحی سایتی مدرن بر اساس UI/UX برای بهبود تجربه کاربری
  • ایجاد طراحی ریسپانسیو برای دسترسی آسان در موبایل و دسکتاپ
  • هماهنگی کامل با هویت بصری برند
  • اتصال به سایر سامانه‌های داخلی طراحی شده توسط راهکار پویا

ویژگی‌های کلیدی سایت

طراحی تک‌صفحه‌ای

سایت به صورت تک‌صفحه‌ای طراحی شد تا کاربران بتوانند با یک اسکرول ساده به تمامی بخش‌ها دسترسی داشته باشند. این ویژگی تجربه کاربری را ساده‌تر و روان‌تر می‌کند.

طراحی بر اساس UI/UX

تمرکز اصلی پروژه بر طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) بود تا سایتی مدرن و کاربرپسند ایجاد شود.

طراحی ریسپانسیو

وب‌سایت به صورت ریسپانسیو توسعه یافت تا روی موبایل، تبلت و دسکتاپ بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده باشد.

هویت بصری برند

طراحی سایت به طور کامل با هویت بصری مدیا پردازش هماهنگ شد تا تصویر برند در ذهن مخاطب ماندگار گردد.

اتصال به سامانه‌های داخلی

یکی از نقاط قوت پروژه، اتصال سایت شرکتی به دیگر سامانه‌های داخلی طراحی شده توسط راهکار پویا بود که انسجام و یکپارچگی سیستم‌ها را فراهم کرد.

نتایج و دستاوردها

اجرای پروژه سایت گروه مدیا پردازش باعث شد تا این شرکت بتواند هویت دیجیتال قدرتمندتری ایجاد کند و خدمات و فعالیت‌های خود را به شکل حرفه‌ای‌تر در فضای آنلاین معرفی نماید. با طراحی اختصاصی و هماهنگی کامل با UI/UX و هویت بصری برند، تجربه‌ای مدرن و متمایز برای کاربران رقم خورد.

پرسش‌های متداول (FAQ)

۱. سایت مدیا پردازش چه نوع طراحی دارد؟

این سایت به صورت تک‌صفحه‌ای طراحی شده است تا کاربر با سهولت به تمامی بخش‌ها دسترسی داشته باشد.

۲. آیا طراحی سایت بر اساس UI/UX انجام شده است؟

بله، تمرکز اصلی پروژه بر طراحی UI/UX بوده تا تجربه کاربری بهینه‌ای ارائه شود.

۳. آیا سایت ریسپانسیو است؟

بله، سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شده و در تمامی دستگاه‌ها به درستی نمایش داده می‌شود.

۴. چه ارتباطی میان سایت و سامانه‌های داخلی وجود دارد؟

سایت مدیا پردازش به صورت یکپارچه با دیگر سامانه‌های داخلی شرکت متصل شده است.

۵. این پروژه چه ارزشی برای برند مدیا پردازش ایجاد کرده است؟

با طراحی اختصاصی و هماهنگ با هویت بصری برند، اعتبار دیجیتال شرکت ارتقا یافته و معرفی خدمات به شکلی حرفه‌ای‌تر انجام شد.

روند انجام پروژه
آغاز همکاری
01
فاز اول : تحویل سایت برند مدیاپردازش
تاریخ بهره برداری : بهمن 1399
  • بررسی نیازها
    نیاز به طراحی مدرن و نمایش تمامی خدمات وب سایت اصلی مدیاپردازش بازطراحی گردید
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
اکنون
گالری
دسترسی به محصول

طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بیشتر کاربران زمان زیادی را صرف انجام کار های روزمره در اینترنت می کنند. و با توجه به اهمیت این موضوع افراد زیادی اینترنت را فضای مناسبی برای رشد و معرفی کسب و کار خود می دانند. روش های زیادی برای استفاده از این فضا ...

روند انجام پروژه

در تمام مسیر در کنارتان هستیم


انجام مراحل پروژه براساس علم روز و تجربه باعث کیفیت متفاوت پروژه های ما می شوند

بر این اساس جلسات نیاز سنجی دقیق، پیاده سازی حرفه ای و پشتیبانی پاسخگو، نقش کلیدی در روند اجرای پروژه های ما دارند

مقالات مرتبط