فروشگاه  B2B همتاتل

فروشگاه B2B همتاتل


فروشگاه اختصاصی - اپلیکیشن
کارفرما : همتاتل

توضیحات
تاریخ بهره برداری : تیر 1399

شرکت همتاتل به عنوان یکی از وارد کنندگان بزرگ در زمینه کالای دیجیتال با هدف استفاده از پتانسیل های بالقوه موجود در این زمینه تصمیم به راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی (B2B) خود گرفت. 

این پروژه در فاز اولیه تحویل شامل پنل مدیریتی، وب سایت فروشگاهی، اپلیکیشن ورژن اندروید، اپلیکیشن PWA (مخصوص موبایل های آیفون) میباشد.

 

از ویژگی های عمومی این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی بر اساس استاندارهای UI/UX ( طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری)
  • طراحی ریسپانسیو
  • بهره گیری از فنون SEO

 

ویژگی های اپلیکیشن همتاتل علاوه بر موارد ذکر شده :

  • سازگار با سیستم عامل تلفن همراه
  • نصب سریع و آسان اپلیکیشن

 

این پروژه در فازهای بعدی همکاری توسعه یافته و امکانات بیشتری با توجه به نیاز شرکت و مشتریان به آن اضافه شده است.

زمانبندی اجرای پروژه
آغاز همکاری
01
فاز اول : تحویل سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
تاریخ بهره برداری : تیر 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت استفاده از پتانسیل موجود بازار، سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ویژه همکاران ایجاد شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
02
فاز دوم : اضافه کردن کیف پول دیجیتالی
تاریخ بهره برداری : مهر 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود تجربه کاربری و برآورده کردن نیاز جدید امکان کیف پول دیجیتالی افزوده شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
03
فاز سوم : اتصال به نرم افزار مالی
تاریخ بهره برداری : بهمن 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت برآورده کردن نیاز جدید امکان اتصال به نرم افزار مالی افزوده شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
04
فاز چهارم : توسعه
تاریخ بهره برداری : اسفند 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود رابط و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: تکمیل بخش گزارشات ، حواله ها، بیمه بارنامه، تغییر نحوه نمایش کالاها افزوده و اصلاح شدند
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
05
فاز پنجم : توسعه
تاریخ بهره برداری : تیر 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود کلی عملکرد، بهبود رابط و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: تکمیل ماژول حواله، افزودن درگاه بانک سامان، ارتقای زیرساخت اپلیکیشن افزوده و اصلاح شدند
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
06
فاز ششم : اضافه کردن فاکتور آفلاین
تاریخ بهره برداری : شهریور 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت برآورده کردن نیاز جدید امکان فاکتور آفلاین افزوده شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
اکنون
گالری
دسترسی به محصول

روند انجام پروژه

در تمام مسیر در کنارتان هستیم


انجام مراحل پروژه براساس علم روز و تجربه باعث کیفیت متفاوت پروژه های ما می شوند

بر این اساس جلسات نیاز سنجی دقیق، پیاده سازی حرفه ای و پشتیبانی پاسخگو، نقش کلیدی در روند اجرای پروژه های ما دارند

لطفا صبر کنید...