9 نشانه وب سایت که نیاز به طراحی مجدد فوری دارد - قسمت دوم

9 نشانه وب سایت که نیاز به طراحی مجدد فوری دارد - قسمت دوم

مدت زمان تقریبی مطالعه : 9 دقیقه
1,852 بازدید

کاهش سرعت دانلود

ارزش سرعت را دست کم نگیرید ، زیرا بسیار مهم است. تحقیقات مختلف در بارگذاری در سایت نشان می دهد که وقتی یک صفحه بیش از سه ثانیه بارگذاری می شود ، میزان رها شدن سایت به شدت رشد می کند. پس از بررسی برخی ارقام در مورد رفتار خریداران ، مطمئناً تصمیم می گیرید که آیا نیاز به طراحی مجدد وب سایت خود دارید یا خیر. بگذارید قیمت واقعی یک ثانیه را در منبع وب خود بررسی کنیم.

البته ، این آمار فقط به راه حل های تجارت الکترونیک مربوط می شود ، با این حال ، ما یقین داریم ، شما قدرت یک ثانیه را مجدداً در نظر گرفته اید.

با توجه به این نکته ، ممکن است هزینه های طراحی مجدد وب سایت را به روش های کاملاً جدیدی جستجو کنید ، طراحی مجدد وب سایت می تواند در واقع سود چندانی برای شما ایجاد کند. به مخاطبان خود فرصتی ندهید که از بارگذاری های بیش از حد طولانی عصبی شوند ، با این اتفاق سایت شما به سادگی کنار می روند.

برای افزایش حضور وب سایت خود  باید زمان بارگذاری ، ارتقا ، نصب افزونه جدید ، به روزرسانی موضوع و قدرت میزبانی پشتیبانی شود.

خوب ، سؤال این است که بهینه ترین دوره بارگذاری یک صفحه وب چیست؟ داده های آماری ادعا می کنند که یک صفحه دسک تاپ باید 3-4 ثانیه انجام شود ، و یک صفحه نمایش تلفن همراه باید حدود 9 ثانیه را رعایت کند. با این حال ، صادق باشید - هر چه سریعتر ، بهتر.

در صورتی که سرویس شما بالاتر از نقطه شکست باشد می توانید از لیست چک مجدد وب سایت استفاده کنید تا صفحات خود را که مهمترین داده ها را در طی 4 ثانیه نشان می دهد ، بهینه کنید. سپس به راحتی نرخ گزاف گویی را بر طرف خواهید کرد.

40٪ از کاربران ترجیح می دهند در صورت بارگذاری بیش از 4 ثانیه ، صفحه وب را ترک کنند و بعد از این صاحبان سیستم عامل تجربه کاربران منفی را کسب می کنند ، تغییرات سایت کاهش میابد و رتبه بندی موتورهای جستجوگر منفی می شوند. به نظر می رسد چیزی نیست که شما به دنبال آن باشید .

کارآفرینان متفکر در هر سال عملکرد بارگذاری وب سایت خود را آزمایش می کنند. بنابراین ، آنها بلافاصله می دانند چه موقع وب سایتشان نیاز به طراحی مجدد دارد.

عمق پیمایش کم

امروزه ، کارآفرینان توجه بیشتری به ردیابی عمق پیمایش منابع خود می کنند ، زیرا متوجه اهمیت آن می شوند. این ابزار تعامل کاربران با محتوای سایت را نشان می دهد ، حتی اگر مخاطب فقط یک صفحه را بررسی کند و بعد از آن خارج شود.

عمق پیمایش سرویس را می توان با استفاده از Google Tag Manager تعریف کرد. ابزار ارائه شده به شما کمک می کند تا میزان بازدید کاربران از صفحه را مشاهده کنید. در حالی که تنظیمات را به روشی خاص تنظیم می کنید ، می توانید گزارشاتی را در مورد بازدیدکنندگانی که 10٪ ، 25٪ ، 50٪ ، 75٪ یا 100٪ یک صفحه خاص پیمایش می کنند دریافت کنید. بعد از تجزیه و تحلیل منابع خود متوجه خواهید شد که آیا نیاز به طراحی مجدد وب سایت دارید یا خیر.

با توجه به اینکه می توان از معیارهای Google استفاده کرد تا هدف را نشان داد که آیا کاربران ، مقالات طولانی را می خوانند و اقدامات خاصی را دنبال می کنند . در صورتی که کاربران بیش از 25٪ از این موارد را نداشته باشند صاحبان سرویس ها ، تحت شرایط ذکر شده می توانند نمونه هایی از طراحی مجدد وب سایت را دنبال کنند تا مقالات طولانی را به داستان ها و مقاله های کوتاه تر تبدیل کنند ، از این رو ، عمق پیمایش پلتفرم  بهبود می یابد.

راه حل دیگری برای ردیابی عمق پیمایش - Heat Mapping وجود دارد. Cormac Kinney کسی است که چنین ابزار تحلیلی بصری را در اواخر دهه 1990 اختراع کرد. صاحبان سایت ها از طریق رنگ قرمز  نقشه مطمئناً می دانند که کاربران دقیقاً در وب سایت با استفاده از موسهای خود چه کاری انجام می دهند. داده های به دست آمده به عنوان یک نمودار دو بعدی نشان داده می شوند و رنگ های خاص مقادیر را نشان می دهند.

این سرویس باید یک تحلیل عمیق را به شما ارائه دهد که بینش واقعی در مورد رفتار کاربران را هنگام بازدید از یک صفحه وب نشان می دهد. گزارش ها نه تنها جایی که مخاطب پیمایش را متوقف کرده ، بلکه آن چیزی را که از آن عبور می کند ، نشان می دهد ، از همان نقطه که دوباره شروع به پیمایش کرده ، و دقیقاً از کجا از بین رفته است. اینها برای بهینه سازی منابع با ارزش هستند.

داده های به دست آمده با استفاده از برنامه های ذکر شده در بالا می توانند مبنای استراتژی طراحی مجدد وب سایت شما برای تازه سازی سایت و تقویت عملکرد آن باشند.

اجازه استفاده از بازاریابی دیجیتال را نمی دهد

بازاریابی دیجیتال یکی دیگر از جنبه های مهم طراحی مجدد وب سایت است. اگر قصد دارید کمپین های تبلیغاتی تهاجمی انجام دهید، مراقبت بهینه سازی موتورهای جستجو ، اجرای بازاریابی محتوا و مواردی از این دست باشید، وب سایت شما بهتر است برای مدیریت تمام فرایندها با راندمان بالا آماده باشد.

اگر پلتفرم شما شرایط فعلی را برآورده نمی کند ، به احتمال زیاد با برخی مشکلات SEO روبرو خواهید بود. اگر سایت شما در جایی در پایین موتور جستجوی Google قرار دارد که شرکت شما رنج می برد ، بهینه سازی ضعیف می تواند باعث چنین عملکرد ضعیفی شود. برای صرفه جویی می توانید به دنبال خدمات طراحی مجدد وب سایت باشید.

با ساخت و طراحی مجدد وب سایت ، شما قادر خواهید بود تا مشکلات احتمالی SEO ، موقعیت یابی بهتر موتورهای جستجو و تقویت راهبردهای دیجیتال مارکتینگ خود را برطرف کنید.

علاوه بر این ، هنگامی که شما منابع وب خود را توسعه می دادید ، مثلاً ، 5 سال پیش ، شما اهدافی داشتید که به احتمال زیاد دیگر مرتبط نیستند. آیا خدمات شما آماده است تا از آن تغییرات لازم عبور کند؟

صحبت از پلت فرمی است که 5 سال پیش یا پیشتر ساخته شده است ، احتمالاً آنها دارای سیستم مدیریت محتوای قدیمی و یا فعالیت های ضعیف فراخوانی برای اقدام هستند. به یاد داشته باشید - عدم وجود پارامترهای لازم برای پلتفرم باید مانع تمام تلاش بازاریابی شما شود. رفع موارد محلی در اینجا نتایج قابل توجهی به همراه نخواهد داشت و بیشتر شبیه تلاش های ناامیدکننده برای نجات اوضاع خواهد بود.

شکایات کاربران

اگر کاربران شما چندین شکایت را به پشتیبانی نرم افزاری خود ارسال می کنند ، یا در صورت ابراز نارضایتی از سایت خود به شما ایمیل می دهند، متوجه می شوید که چیزی درست نیست. آیا مشتریان شما از طریق تلفن و در جلسات شخصی شکایت می کنند؟ پس دلایل جدی برای ایجاد استراتژی طراحی مجدد وب سایت دارید.

یک سایت از بازدید کنندگان خود ناراضی و ناامید است ، بنابراین ، این می تواند یک منبع احتمالی نارضایتی کاربران شما باشد. طبق داده های آماری ، حدود 88٪ مخاطبان آنلاین حاضر نیستند پس از تجربه ی ناخوشایند با آن وب سایت ، از آن دیدن کنند.

با تشکر از چندین فن آوری پیشرفته ، مردم به بهترین ها ، یعنی سرعت بارگذاری ، پیمایش بصری ، طراحی کاملاً بی نقص و مانند آن عادت کرده اند. و این دقیقاً همان کاری است که طراحی مجدد وب سایت انجام می دهد.

برخی از شرکت ها در تلاش هستند تا طیف گسترده ای از کالاها و خدمات خود را داشته باشند ، و آنها دوست دارند با هر شخصی که از خدمات خود بازدید می کند ، ارتباط برقرار کنند. با این حال ، هنگام نمایش هر محصول و توصیف هر یک از پیشنهادات ، این ریسک را می کنید که بازدیدکنندگان خود را کاملاً تحت الشعاع خود قرار دهید ، بنابراین آنها متوجه باارزش ترین کالاهایی را که ارائه می دهید نمی شوند.

اگر اینطور باشد و مطالب برای مخاطبان بسیار پیچیده باشد و وقتی کاربران در تلاشند تا بفهمند چه پلتفرمی را ارائه می دهید ، بدون هیچ تردیدی ، مشتریان با مسیر اشتباه شروع به کار می کنند و تمایلی به بازگشت به آن سایت را ندارند.

طراحی مجدد وب سایت برای سال آینده جادویی خواهد کرد که منابع وب شما راحت و کاربر پسند باشد ، بنابراین مردم از تمام مزایای آن بهره مند می شوند.

ناوبری سایت دشوار

و در آخر ، ناوبری مناسب سایت اهمیت دارد. این ویژگی برای نمایش بازدید کنندگان از موقعیت مکانی وب فعلی خود ، صفحاتی که از آنجا آمده اند و صفحه هایی که هنوز هم می توانند بازدید کنند ، ارائه می دهد. اگر در هر نقطه اتصال هدایت خراب شود ، مخاطب ممکن است گیج و ناامید شود و ترجیح دهد برنامه را رها کند.

به محض اینکه این اتفاق می افتد ، حجم فروش و تعداد کاربران برگشتی کاهش می یابد ، اما تعداد مشتریان ناامید و میزان گزاف گویی بالا می رود.

ناامید نشوید! همیشه یک برنامه ریزی راه دور وجود دارد که همراه با استراتژی های کافی برای طراحی مجدد وب سایت ، این مشکل را برطرف می کند ، بنابراین مخاطبان می توانند از طریق این پلتفرم حرکت کنند و از آن لذت ببرند.

Google Analytics باید یک بار دیگر به نجات بیاید. این ابزار به وضوح رفتار بازدید کنندگان شما را نشان می دهد ، و مسیری را مشاهده خواهید کرد که کاربران از منابع وب شما می گیرند ، بنابراین می توانید صفحاتی را که مردم ترجیح می دهند از آن خارج شوند شناسایی کنید. سپس می دانید که دقیقاً چه چیزی را باید تازه کرد.

ارزش واقعی طراحی مجدد وب سایت را می توان با چگونگی تغییر چنین فرآیندی جهت تغییر و پالایش ناوبری شما ارزیابی و درک کرد ، و چه کسی می داند ، ممکن است نتیجه قابل قبولی داشته باشید.

هر نکته ای که در بالا ذکر شد به شما کمک می کند تا بستر خود را از زاویه کاملاً جدیدی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا متوجه شوید زمان مناسبی برای طراحی مجدد وب سایت شماست. از متفاوت بودن نترسید و ایده های جدید را آزمایش کنید.

مقالات مرتبط