مزایای استفاده ازeCRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی سنتی

CRM با استفاده از بازاریابی موثر و کارآمد، پایه مشتری مداری سازمان را تقویت می کند. در واقع CRM بعدی جدید در زمینه بازاریابی است که به طور قابل توجهی کسب و کارمان را بهبود می بخشد. عملکرد بازاریابی و اجرای آن در ساختار CRM، نتایج مطلوبی را به ارمغان می آورد.امروزه استراتژی های بازاریابی مرتبط با CRM مانند بازاریابی مستقیم، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی پست الکترونیکی و غیره بسیار کار آمد و قابل توجه شده اند. این استراتژی های بازاریابی در مقایسه با شیوه های سنتی بازاریابی امیدوار کننده تر و پاسخگو تر میباشند.

1,524 بازدید