سایت و فروشگاه B2B عمران تل

سایت و فروشگاه B2B عمران تل


فروشگاه اختصاصی - اپلیکیشن
کارفرما : عمران تل

توضیحات
تاریخ بهره برداری : اردیبهشت 1400

فروشگاه عمران تل یکی از واردکنندگان معتبر در زمینه کالای دیجیتال میباشد که به صورت فروشگاه b2b فعالیت میکند. علاوه بر امکانات فروشگاه خدمات دیگری در این زمینه برای کاربران خود ارائه میدهد ، از جمله تعمیرات آنلاین دستگاه ها، ارسال کد فعال سازی و ...

این پروژه در فاز اولیه تحویل شامل پنل مدیریتی، وب سایت فروشگاهی، اپلیکیشن ورژن اندروید، اپلیکیشن PWA (مخصوص موبایل های آیفون) میباشد.

 

از ویژگی های عمومی این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی بر اساس استاندارهای UI/UX ( طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری)
  • طراحی ریسپانسیو
  • بهره گیری از فنون SEO

 

ویژگی های اپلیکیشن اوبو علاوه بر موارد ذکر شده :

  • سازگار با سیستم عامل تلفن همراه
  • نصب سریع و آسان اپلیکیشن

 

این پروژه در فازهای بعدی همکاری توسعه یافته و امکانات بیشتری با توجه به نیاز شرکت و مشتریان به آن اضافه شده است.

 

زمانبندی اجرای پروژه
آغاز همکاری
01
فاز اول : تحویل سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
تاریخ بهره برداری : اردیبهشت 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت استفاده از پتانسیل موجود بازار، سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ویژه همکاران ایجاد شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
02
فاز دوم : اضافه کردن خدمات آنلاین
تاریخ بهره برداری : شهریور 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت استفاده از پتانسیل موجود بازار، و راحتی کاربران ، خدمات آنلاین در بستر وبسایت ایجاد شد.
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
اکنون
دسترسی به محصول

روند انجام پروژه

در تمام مسیر در کنارتان هستیم


انجام مراحل پروژه براساس علم روز و تجربه باعث کیفیت متفاوت پروژه های ما می شوند

بر این اساس جلسات نیاز سنجی دقیق، پیاده سازی حرفه ای و پشتیبانی پاسخگو، نقش کلیدی در روند اجرای پروژه های ما دارند

لطفا صبر کنید...