تعداد مقالات : 3 عدد
یکی از مواردی که بسیار دیده می شود این است که مفاهیم باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و گاها افراد این دو مورد را یکی می دانند...
در چند سال اخیر تکنولوژی به طرز قابل توجهی روش راهبرد کسب وکارها را تغییر داد است. اینترنت نه تنها به مصرفکننده قدرت بخشیده، بلکه همچنین قدرتهای جدیدی به نمایندگان فروش داده است. یک فروشندهی با داشتن تجهیزاتی چون گوشیهای هوشمند، تبلتها و مجموعهای از کاربردها و نرمافزارها برای استنباط دادهها، باید نسبت به منوالها و عادات تکنولوژیکی امروز، به روز بماند.
ما در یک اجتماع جهانی کار میکنیم، که به روشهای بیشماری میخرد، میفروشد و ارتباط برقرار میکند. رقبای ما همه جا هستند و موانع ورود به بازار کماند، که این موجب افزایش شدت رقابت میگردد...
لطفا جهت ثبت درخواست دمو اطلاعات زیر را وارد کنید