• مدیریت ارتباط با مشتریان آی سیما
  • مدیریت ارتباط با مشتریان آی سیما

توضیحات:

این پروژه که در شرکت آی سیما - مجری IP TV در ایران - از شرکت های گروه سرمایه گذاری غدیر (یکی از بزرگترین گروهای سرمایه گذاری ایران) اجرا گردید، تمامی نیازهای ارتباطی با مشترکین، کنترل و مدیریت سیستم توسط تیم اجرای آی سیما دیده شده است. از زیر سیستم های پیاده سازی شده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مدیریت محتوی
  • مدیریت مشتریان
  • کارتابل های مراحل حرکت مشتری
  • سافرشات مشتریان
  • سنجش رضایتمندی مشتری
  • انبار
  • مالی مشتریان
  • گفتگوی آنلاین
  • فروش هرمی
  • سیستم پورسانت
  • روال ساز
  • گزارش ساز
  • گزارشات پیشرفته
  • مدیریت اعضا
  • مدیریت محتوی
  • و بسیاری از بخش های تخصصی این پروژه

*** شایان ذکر است در این پروژه تیم گرافیک آماج در بخش گرافیک رابط کاربری به ما یاری رسانده اند

اطلاعات پروژه

  • مشتری: مدیریت ارتباط با مشتریان آی سیما
  • تاریخ: 1399/11/06
  • آدرس: مدیریت ارتباط با مشتریان آی سیما
  • دسته بندی ها:
  • نکات مثبت: کاربری آسان طیف وسیعی از امکانات استفاده از تکنولوژی روز مدیریت کلیه قسمت های کار در یک سیستم ارتباط با سیستم های دیگر یکپارچگی اطلاعات
  • توضیحات: آی‌سیما، نخستین ارائه‌دهنده‌ی خدمات IP TV مبتنی بر اینترانت در ایران است. در حال حاضر سرویس IPTV VOD ما، علاوه بر بستر اینترانتی، در بستر اینترنت و با استفاده از اپلیکیشن‌ اندرویدی آی‌سیما نیز قابل دریافت است. در این سامانه که خود از زیر سامانه های متعددی تشکیل گردیده است، کلیه خدمات ارتباط با مشتریان در آن درنظر گرفته شده است به نحوی که کاربران سیستم و استفاده کنندگان از آن بتوانند در بهترین حالت خدمات خود را گرفته و از استفاده نمایند
  • تگ ها: پورتال آی سیما مدیریت ارتباط با مشتریان آی سیما ارتباط با مشتریان آی سیما CRM آی سیما وب سایت اطلاع رسانی آی سیما باشگاه مشتریان آی سیما