فروشگاه b2b مدیا پردازش

فروشگاه b2b مدیا پردازش


فروشگاه اختصاصی - اپلیکیشن
کارفرما : مدیا پردازش

توضیحات
تاریخ بهره برداری : اردیبهشت 1396

شرکت مدیا پردازش به عنوان یکی از وارد کنندگان بزرگ در زمینه کالای دیجیتال با هدف استفاده از پتانسیل های بالقوه موجود در این زمینه تصمیم به راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی (B2B) خود گرفت. 

این پروژه در فاز اولیه تحویل شامل پنل مدیریتی، وب سایت فروشگاهی میباشد.

 

از ویژگی های عمومی این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی بر اساس استاندارهای UI/UX ( طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری)
  • طراحی ریسپانسیو
  • بهره گیری از فنون SEO

 

این پروژه در فازهای بعدی همکاری توسعه یافته و امکانات بیشتری با توجه به نیاز شرکت و مشتریان به آن اضافه شده است.

زمانبندی اجرای پروژه
آغاز همکاری
01
فاز اول : تحویل وب سایت فروشگاهی
تاریخ بهره برداری : اردیبهشت 1396
  • بررسی نیازها
    به جهت استفاده از پتانسیل موجود در بازار، وب سایت فروشگاهی ویژه همکاران ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
02
فاز دوم : اپلیکیشن اندروید و بهبود عملکرد
تاریخ بهره برداری : تیر 1396
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: اپلیکیشن ورژن اندروید، افزودن قابلیت های جدید، بهبود عملکرد تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
03
فاز سوم : باشگاه وفاداری
تاریخ بهره برداری : مرداد 1396
  • بررسی نیازها
    به جهت برآورده کردن نیازهای جدید باشگاه وفاداری ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
04
فاز چهارم : داشبورد گزارشات مدیریتی و بهبود اپلیکیشن
تاریخ بهره برداری : آبان 1396
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید داشبورد گزارشات مدیریتی و بهبود اپلیکیشن تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
05
فاز پنجم : گسترش سامانه فروش
تاریخ بهره برداری : اسفند 1396
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: لیزینگ، تکمیل پنل باشگاه وفاداری، ارتباط با راهکاران و کوپن تخفیف تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
06
فاز ششم : فروش پلکانی و ارتباط با لجستیک
تاریخ بهره برداری : اردیبهشت 1397
  • بررسی نیازها
    به جهت برآورده کردن نیازهای جدید موارد: جشنواره های استانی، فروش پلکانی و ارتباط با سامانه لجستیک تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
07
فاز هفتم : اپلیکیشن ios
تاریخ بهره برداری : خرداد 1397
  • بررسی نیازها
    به جهت برآورده کردن نیازهای جدید اپیکیشن ios ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
08
فاز هشتم : سبد فروشی و امکانات متنوع دیگر
تاریخ بهره برداری : بهمن 1397
  • بررسی نیازها
    به جهت برآورده کردن نیازهای جدید موارد: سبد فروشی، کمپین جشنواره دیجیتال یلدا، بهبود ارتباط با راهکاران، بهبود سامانه حمل و نقل، درگاه بانک ملت، تکمیل سامانه گزارشات، بهبود SEO، ارتقای کنترل مدیریت فروش، ارتقای سیستم اطلاع رسانی تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
09
فاز نهم : گسترش سامانه فروش و گزارشات
تاریخ بهره برداری : خرداد 1398
  • بررسی نیازها
    به جهت برآورده کردن نیازهای جدید موارد: سامانه فروش فروشگاه های زنجیره ای، پنل گزارشات sell true و بهبود عملکرد بسیاری از بخش ها تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
10
فاز دهم : از گسترش سامانه فروش تا دیجیتال مارکتینگ
تاریخ بهره برداری : آبان 1398
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: منطقه بندی و تارگت گذاری، سامانه فروش پورسانتی، کمپین اعضای VIP، رابط کاربری بخش همکاران، ارتباط با سامانه CRM و کمپین مشترک دیجیتال اسنپ تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
11
فاز یازدهم : بروزرسانی و بهبود سامانه
تاریخ بهره برداری : اردیبهشت 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: فروشگاه های زنجیره ای و بروزرسانی سامانه تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
12
فاز دوازدهم : حساب های چند سطحی
تاریخ بهره برداری : تیر 1399
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: درگاه بانکی برای هر برند، تفصیلی چند سطحی و تشویقیه فروش تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
13
فاز سیزدهم : کیف پول و حواله
تاریخ بهره برداری : خرداد 1400
  • بررسی نیازها
    به جهت بهبود عملکرد، بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری و برآورده کردن نیازهای جدید موارد: کیف پول و حواله و بهبود برخی موارد در عملکرد سامانه تکمیل و ایجاد شد
  • طراحی
    بر اساس خروجی مرحله قبل, نیاز کارفرما مشخص و با استفاده از روش های طراحی مدرن و اهمیت کاربران در استفاده از محصول، طراحی انجام شد.
  • پیاده سازی
    پس از بازخورد و تایید طرح نهایی مرحله پیاده سازی شروع شد. در روند پیاده سازی، اجرای اصولی و توجه به قوانین به روز باعث تولید محصولی دلخواه شد.
  • تست
    بعد از مرحله پیاده سازی، خروجی کار توسط تیم داخلی راهکار پویا و سپس توسط تیم کارفرما تست و مورد بررسی قرار گرفت.
  • اعمال تغییرات
    با توجه به بازخوردها و نتایجی که از تست حاصل شد و تغییرات ارسالی از سوی کارفرما، موارد اصلاح و تغییرات اعمال شد.
  • تحویل
    نهایتا بعد از طی گام های مختلف و مشارکت و تایید هر مرحله توسط کارفرما، جلسات آموزشی کارفرما برگزار شد و محصول قابل استفاده کاربران قرار گرفت.
اکنون
گالری
دسترسی به محصول

روند انجام پروژه

در تمام مسیر در کنارتان هستیم


انجام مراحل پروژه براساس علم روز و تجربه باعث کیفیت متفاوت پروژه های ما می شوند

بر این اساس جلسات نیاز سنجی دقیق، پیاده سازی حرفه ای و پشتیبانی پاسخگو، نقش کلیدی در روند اجرای پروژه های ما دارند

شرکت فناوری اطلاعات راهکار پویا ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی و اجرا در حوزه فناوری اطلاعات

طراحی نرم افزار با کیفیت ، بهینه و متناسب با نیاز شما، نیازمند دانش و تجربه بالایی است که بتواند بنابر درخواست ، بهترین محصول ممکن را به شما ارائه دهد; ویژگی هایی که ما در راهکارپویا با تکیه بر تجربیات و دانش فنی و اعتماد مشتریان گذشته به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می دهیم.

خدمات راهکارپویا در حوزه طراحی نرم افزار کدام اند ؟

تیم راهکار پویا در همه زمینه های طراحی نرم افزار بر اساس نیاز شما آماده ارائه خدمات می باشد و به طور خاص در بخش های هوشمند سازی معادن ، طراحی فروشگاه اختصاصی ، طراحی سایت اختصاصی ، طراحی اپلیکیشن ، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان ، نرم افزار باشگاه مشتریان ، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین و دیجیتال مارکتینگ در حال فعایت تخصصی می باشد.

طراحی فروشگاه اختصاصی

طراحی و پیاده سازی فروشگاه اختصاصی و فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه پوشاک ، طراحی فروشگاه لوازم یدکی ، طراحی فروشگاه موبایل ، طراحی فروشگاه طلا و جواهرات ، طراحی فروشگاه آنلاین کتاب ، طراحی فروشگاه آنلاین با طراحی ظاهر اختصاصی و ماژول های مختلف مانند انبارداری فروشگاه ، مالی فروشگاه ، فروش همکار ، مدیریت محصولات و غیره بهینه سازی شده برای سئو با سرعت بالا

مدیریت فرایند کسب و کار

سامانه مدیریت فرایند کسب و کار ، مدیریت فرایندکسب و کار، Business Process Management ، بهبود فرایند سازمانی ، بهبود کارایی ، افزایش هماهنگی و تعامل سازمانی ، بهبود فرآیندهای عملیاتی سازمان ، افزایش کیفیت فرایندها ، استانداردسازی فرایندها ، کنترل کیفیت ، اندازه‌گیری عملکرد ، انعطاف‌پذیری بیشتر سازمان ، بهبود هماهنگی فرایندها ، افزایش شفافیت و پیگیری ، روال ساز، فرم ساز، فرایند ساز، فرایندساز اتوماتیک ، فرایندساز پیشرفته ،

طراحی سایت اختصاصی

طراحی انواع سایت اختصاصی ، سایت شرکتی ، سایت خدماتی ، سایت آموزشی ، سایت فروشگاهی با طراحی اختصاصی رابط کاربری با قوی ترین مدیریت محتوای اختصاصی و زیرساخت سئو مناسب برای افزایش بازدید و جذب کاربر از جمله خدمات ما در بخش طراحی وب سایت اختصاصی می باشد.

طراحی اپلیکیشن

در بخش طراحی اپلیکیشن اختصاصی تیم فنی راهکارپویا در دو بخش اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS آماده طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن فروشگاهی ، اپلیکیشن سازمانی ، اپلیکیشن خدماتی ، اپلیکیشن آموزشی و .. با طراحی اختصاصی ظاهر اپلیکیشن موبایل برای ارائه یک تجربه کاربری مناسب می باشد.

هوشمند سازی معادن

مشاوره ، طراحی و اجرای هوشمند سازی معادن ، داشبورد مدیریتی معدن ، پنل گزارشات معدن ، نرم افزار نت (تعمیر و نگهداری ) ، اتصال به ماشین آلات معدن مانند لودسل ها ، مدیریت عملکرد ماشین آلات با استفاده و پیش بینی عملکرد ، هزینه و سوددهی ماشین آلات بر اساس تحلیل داده معدن و یادگیری ماشین

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان یا به اختصار CRM یکی دیگر از محصولات راهکارپویا برای مدیریت مشتریان ، اتوماسیون سازی بازاریابی ، مدیریت تسک ها ، ارتباط با مشتریان و تجزیه و تحلیل داده های مشتری برای افزایش فروش و جذب مشتری می باشد که به طور کاملا اختصاصی و براساس نیازسنجی انجام شده طراحی و پیاده سازی شده است.

نرم افزار باشگاه مشتریان

وفادار سازی مشتریان از مهم ترین شتاب دهنده کسب و کارها برای افزایش فروش و جذب مشتری می باشد که با توجه به همین نیاز سنجی نرم افزار باشگاه مشتریان با ویژگی هایی مثل ارائه کارت عضویت باشگاه مشتریان ، ثبت و اجرای طرح های وفادارسازی ، دسته بندی مشتریان ، ارسال پیام های شخصی سازی و غیره طراحی و اجرای آن توسط تیم راهکار پویا انجام شده است.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

سامانه مدیریت زنجیزه تامین با ویژگی هایی مانند داشبورد گزارشات زنجیره تامین ، بررسی روند تولید و ارسال کالا در زنجیره تامین کالا ، ارتباط بخش های مختلف تولید و فروش ، مدیریت تولید بر اساس تقاضا ، پیش بینی خطرات بر اساس تحلیل داده های گذشته و مدیریت ریسک ، مدیریت موجودی کالا ، مدیریت لجستیک زنجیره تامین ، انبارداری و غیره بر پایه آخرین تکنولوژی های روز طراحی و عملیاتی شده است.

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات دیجیتال ، تبلیغات آنلاین ، بهینه سازی سایت برای سئو ، اجرای کمپین تبلیغاتی و کمپین بازاریابی و غیره از جمله خدماتی است که تیم راهکارپویا در بخش دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه مشاوره و راه حل برای کسب و کار شما می باشد.