نحوه ایجاد زمینه ی مدیریت زمان و بازدهی - قسمت سوم

نحوه ایجاد زمینه ی مدیریت زمان و بازدهی - قسمت سوم

مدت زمان تقریبی مطالعه : 7 دقیقه
1,805 بازدید

2- پنل مدیریت

ما در مورد ویژگی هایی که کارمندان عادی به آنها احتیاج دارند بحث کرده ایم. اکنون زمان آن رسیده است که در مورد کاربرانی که سطح دسترسی بالاتری دارند - یعنی مدیرها - صحبت کنیم.

برنامه های تولید شخصی

مدیریت کاربران

اولا ، سرپرست باید بتواند سایر کاربران پلتفرم سودمندی را مدیریت کند (البته همه آنها نیست ، بلکه فقط کسانی که متعلق به یک گروه خاص هستند - بیایید بگوییم که آنها در همان شرکت کار می کنند).

منظور ما از مدیریت کاربر ، امکان…

  • اضافه کردن کاربران جدید؛
  • حذف موارد بی ربط؛
  • اختصاص سطح مشخصی از مسئولیت (هرچه سطح بالاتر باشد ، دسترسی کاربر به عملکرد برنامه بیشتر خواهد بود).

مدیریت اشتراک و پرداخت ها

علاوه بر کاربران ، مدیر باید بتواند پرداخت ها و اشتراک ها را نیز مدیریت کند. این یک مسئله بسیار حساس است (مانند همه چیز مربوط به نقل و انتقال پول) ، و بنابراین مهم است که فاکتور امنیتی را در نظر بگیرید.

دسترسی به بایگانی

هنگام توصیف ویژگی های وظیفه محور برنامه های سودمندی ، به امکان بایگانی کردن اشاره کردیم. و سرپرست ها باید به این بایگانی ها دسترسی داشته باشند و بتوانند آنها را مدیریت کنند.

پشتیبانی

مانند کاربران عادی ، سرپرستها ممکن است هنگام کار با برنامه با مشکل روبرو شوند ، که راه حل آن نیاز به تماس با تیم پشتیبانی دارد. بنابراین آن را ممکن کنید!

3- ادغام

برای ایجاد یک محصول واقعاً قوی ، رقابتی و موفق ، باید از امکان ادغام آن با خدمات مورد نیاز شخص ثالث اطمینان حاصل کنید. این روند تعامل کاربر با پلت فرم مدیریت زمان شما را تسهیل می کند.

به عنوان مثال ، Trello با…

  • MailChimp ، یک سرویس بازاریابی محبوب ایمیل.
  • Slack ، یک پیام رسان شرکتی.
  • Dropbox ، یک سیستم میزبانی فایل پیشرفته.
  • Evernote ، نوعی نوت بوک الکترونیکی؛
  • Google Drive: هیچ توضیحی لازم نیست ، درست است؟
  • Typeform ، سرویس متمرکز بر ایجاد فرم های آنلاین جذاب؛
  • GitHub ، یک شبکه اجتماعی است که هدف آن توسعه دهندگان است.

و این تنها بخش کوچکی از لیست ادغام های ممکن برای بهبود مدیریت زمان و ابزارهای سودمند شما است.

4- پشتیبانی چند زبانه

اگر انتظار دارید مخاطبان گسترده ای از کاربرانی را که در مناطق مختلف جهان زندگی می کنند ، بدست آورید ، بدون شک برنامه یا سایت شما به یک رابط چند زبانه نیاز دارد.

اگر بودجه محدودی دارید ، با پشتیبانی از یک زبان شروع کنید و به تدریج گزینه های جدید اضافه کنید.

5- حالت آفلاین

حالت آفلاین همچنین شانس شما را برای رتبه بندی سرویس وب یا موبایل در بین بهترین برنامه های سودمند افزایش می دهد. از این گذشته ، دسترسی به اینترنت همیشه در دسترس نیست اما کاربران شما باید به هر حال کار کنند. به عنوان مثال Trello دنبال کنید: این برنامه می تواند داده ها را در یک دستگاه محلی ذخیره کند ، که به کاربران امکان می دهد تابلوها را حتی بدون اتصال به شبکه مشاهده کنند.

برنامه های بهره وری

کسب درآمد از سیستم عامل های مدیریت زمان

چرا با این هدف که بتوانید از آنها سود ببرید ، برنامه های سودمندی را نمی سازید؟ 

سبک و حرفه ای

این در مورد یک مدل فریمیوم و همچنین اشتراک است. هر دو رویکرد از نظر ماهیت یکسان هستند: یک نسخه رایگان (Light) از بستر مدیریت زمان با قابلیت محدود و گزینه پرداخت شده (Pro) با دسترسی به همه ویژگی ها وجود دارد (علاوه بر این ، ممکن است چندین گزینه پرداخت شده با تعرفه های مختلف قیمت وجود داشته باشد).

دوره آزمایشی

روش دوم کسب درآمد شبیه به روش قبلی با یک استثناء است: به کاربر پیشنهاد می شود از برنامه کاملاً کاربردی به طور رایگان لذت ببرد ، اما پس از یک دوره آزمایشی معین (معمولاً 1 تا 3 ماه طول می کشد) ، باید عضو شود. در غیر این صورت ، او مجبور است از استفاده بیشتر این سرویس خودداری کند.

تبلیغات

روش تبلیغات در مورد برنامه های با بازدهی کمتر محبوب است ، اما به هر حال حق انتخاب دارد. از طرف دیگر ، ممکن است ترکیب درآمد حاصل از تبلیغات با مدل freemium ایده خوبی باشد: به طور دقیق ، کاربر برای دسترسی به برنامه کامل و بدون آگهی باید هزینه پرداخت کند.

خریدهای درون برنامه

مطمئناً ، ابزارهای مدیریت زمان هیچ ارتباطی با برنامه های بازی ندارند ، که می تواند گزینه های خرید بسیار خوبی از قبیل باز کردن سطح بازی جدید ، خرید زره پوش و غیره را در اختیار کاربر خود قرار دهد. با این حال ، وضعیت ناامید کننده نیست ، و اگر تخیل دارید ، می توانید چند ایده عالی را ارائه دهید. همان Trello که قبلاً بیش از یک بار به آن اشاره کردیم ، برای بهبود طراحی تابلوها ، گالری از زمینه ها را به کاربران ارائه می دهد ، اما برخی از این زمینه ها (بهترین آنها) پرداخت می شود.

نکاتی درباره نحوه تفاوت با رقبا

برنامه شما باید با بسیاری از ابزارهای موفق تولیدی موبایل و آنلاین رقابت کند. چگونه در چنین رقابتی موفق شویم؟

ما چند نکته ساده را برای شما بیان خواهیم کرد:

1- راحتی در استفاده. برنامه شما باید شهودی و کاربر پسند باشد. این هم به کارایی و هم برای رابط کاربری آن صدق می کند.

2- کلی بودن برنامه. شرایط واضح است ، اما به هر حال ما به آن اشاره خواهیم کرد. به خاطر داشته باشید: برنامه های مدیریت زمان و سودمندی باید با سیستم عامل های مختلف کار کنند تا کاربر بتواند هر وسیله مورد نظر خود را انتخاب کند.

3- منحصر به فرد بودن البته ، شما نمی توانید یک محصول کاملاً منحصر به فرد را ایجاد کنید ، اما یک برنامه استاندارد که شبیه به همتایان رقابتی خود به عنوان یک دوقلو باشد ، شانس موفقیت ندارد. بنابراین ، رویکرد خود را برای توسعه برنامه های سودمندی شخصی پیدا کنید. بیایید بگوییم ، Trello از تجسم اصلی وظایف و پروژه ها استفاده می کند ، و Asana روش خاصی برای جذب تیم های کوچک پیدا کرده است (با ارائه آنها به قیمت های مطلوب).

4- راه حل مشکلات واقعی. برای پیاده سازی مورد قبلی و ساخت یک محصول با سودمندی عالی با ویژگی های منحصر به فرد ، باید نیازهای کاربر را درک کرده و بتوانید مشکلات واقعی او را برطرف کنید. بنابراین ، با مطالعه وضعیت بازار و الزامات مخاطبان هدف ، کار روی پروژه برنامه خود را شروع کنید. در آینده ، پس از راه اندازی برنامه ، از بهبود برنامه خود بر حذر شوید و دائماً رفتار کاربر را تحلیل کنید. داده های به دست آمده به شما کمک می کنند مشکلات مشتری را حتی با کارآمدتر حل کنید.

5- امنیت. محافظت از اطلاعات شخصی کاربران باید اولویت اصلی شما باشد.

6- بازاریابی مناسب. برای ساختن یک برنامه سودمند کافی نیست ، باید بتوانید آن را به درستی تبلیغ کنید و محبوبیت خود را در بازار پیدا کنید. استراتژی بازاریابی شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • استفاده از شبکه های اجتماعی (انتشار پست های مربوط به برنامه شما در صفحات شبکه های اجتماعی)
  • اثر ویروسی ، که مبتنی بر روش word of دهان است (این برنامه باید آنچنان جالب یا غیرمعمول باشد تا کاربران بخواهد اطلاعات خود را در این مورد به تنهایی منتشر کنند).
  • تماس مداوم با کاربر. به نظرات وی پاسخ دهید ، فعال باشید و در ارتباط باشید. 

7- طراحی رابط. اطمینان حاصل کنید که پلتفرم شما یک رابط کاربری مدرن ، واضح و جذاب دارد. علاوه بر این ، باید سازگار باشد ، به عبارت دیگر ، در هر اندازه صفحه نمایش با وضوح نمایش داده شود.

مقالات مرتبط