9 نشانه وب سایت که نیاز به طراحی مجدد فوری دارد - قسمت اول

9 نشانه وب سایت که نیاز به طراحی مجدد فوری دارد - قسمت اول

مدت زمان تقریبی مطالعه : 7 دقیقه
1,632 بازدید

وب سایت مطمئناً عامل اصلی استراتژی های دیجیتالی شما است. هنگام داشتن یک سایت قدیمی یا با کیفیت پایین ، انتظار نداشته باشید که فایده ای داشته باشد ، زیرا این تنها به شما و تجارت شما آسیب می رساند. چنین سایت هایی منسوخ شده و مطمئناً مشتریان را می ترساند و اعتبار شرکت شما را از بین می برد. سایت شما در سال جدید باید چهره شرکت شما باشد.

برای اینکه مطمئن شوید چهره مناسب و شایسته ای است ، ممکن است شما در فکر طراحی مجدد وب سایت خود باشید. به نظر می رسد این روند بسیار چالش برانگیز و پیچیده باشد. نیازی به وحشت نیست! و بسیار آسان است و ما 9 علامت هشدار را توضیح می دهیم که نشان می دهد شما باید طراحی مجدد وب سایت را دنبال کنید.

طراحی منسوخ شده است

بدون شک ، یک دوره واضح و مشخص برای وب سایت تعیین شده و پس از انقضای سایت مناسب خواهد بود که یک وب سایت مجددا طراحی کنید. متأسفانه ، چنین زمان بندی مشخصی وجود ندارد ، با این حال ، یک رویکرد عاقلانه می تواند استناد به استراتژی های طراحی مجدد وب سایت هر 3-4 سال یکبار باشد. مسئله این است که فناوری ها بسیار سریع در حال تغییر هستند و تکنیک های SEO مجبور هستند بروز باشند.

آیا پلتفرم شما بیش از 4 سال است که راه اندازی شده است؟ اگر بله ، پس وب سایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد. این لحظه مناسب برای فهمیدن ارزش واقعی طراحی مجدد وب سایت شما خواهد بود.

هنگامی که یک وب سایت با تصاویر دارای کیفیت پایین ، بدون قرار دادن محتوا و همچنین ناسازگاری رنگ ها تشکیل شده باشد  کاربران چنین پلتفرمی را به عنوان یک حرفه ای درک

نمی کنند. در نتیجه ، یک سایت و مارک تجاری اعتماد خود را از دست می دهد و مشتریان آینده نگر می توانند در مورد محصولات و خدمات آن تردید داشته باشند.

اگر نمی خواهید همه موارد ذکر شده در مورد تجارت شما اتفاق بیفتد ، در مورد ایجاد طراحی مجدد وب سایت خود با دقت فکر کنید. شما در حال ایجاد سایت هستید تا چهره شرکت شما باشد. در اکثر موارد ، مشتریان قبل از برقراری ارتباط با یک کارمند ، با استفاده از منابع آنلاین ، اولین تصور را در مورد تجارت کسب می کنند. این برنامه را در هنگام ساخت طراحی مجدد وب سایت در نظر داشته باشید تا بتوانید سرویس خود را به لباس مناسب خود تبدیل کنید.

با این هدف که بین شما و مخاطبان خود اعتماد بیشتری ایجاد شود، از هیچ تلاشی برای ارائه یک وب حرفه ای ، پیشرفته و مدرن دریغ نکنید.

تبدیل های ضعیف

 

هر نوع پلتفرم تجاری آنلاین - مهم نیست که متعلق به یک شرکت بیمه یا یک فروشگاه الکترونیکی باشد - بدون فروش ، درآمد دیگری نخواهد داشت.

آیا اختصاص دادن منابع به استراتژی های بازاریابی باعث شده است که شاهد کاهش در تعداد فروش الکترونیکی باشید؟ در این شرایط ، ما به شما توصیه می کنیم وب سایت خود را دوباره طراحی کنید به دلیل اینکه سرویس قدیمی وب می تواند به اثر نامطلوب ذکر شده منجر شود.

قبل از اینکه به برنامه ریزی استراتژی مجدد وب سایت خود بپردازید باید بدانید که آیا علل دیگری وجود دارد که چرا سایت شما دیگر برنده نمی شود. آیا بستر شما به بهترین وجه ممکن برای تشویق فروش ساخته شده است؟ مطمعن شوید که عنصر مهمی برای پشتیبانی از تبدیل ها مانند مؤلفه های جامع فراخوانی ، اقدام به محتوای خاص ، که در فهرست نهایی شما و غیره هدف قرار گرفته شده است را از دست نمی دهد.

نرخ گزاف گویی بالا

این یک شاخص دیگر برای طراحی مجدد وب سایت شما خواهد بود.

کاملاً واضح است - سایت شما به تجزیه و تحلیل نیاز دارد. Google Analytics ابزاری بسیار مناسب برای استفاده است. آیا شما سرویس خود را به چنین ابزاری متصل کرده اید؟ بهتر است برای لذت بردن از تمام مزایای تحلیلی عجله کنید!

در صورت مشاهده نرخ گزاف گویی بیش از 80٪ ، باید فوراً اقدامات ملموس را انجام دهید و نکات طراحی مجدد وب سایت می تواند یک سرمایه واقعی برای اصلاح اوضاع باشد. آیا نمی دانید که "نرخ گزاف گویی" در واقع چیست؟ بگذارید چنین پدیده ای را برای شما توضیح دهیم.

در حقیقت ، این اصطلاح به مفهوم بازاریابی آنلاین اطلاق می شود که برای تحلیل ترافیک اینترنت استفاده می شود. مفهوم ذکر شده میزان بازدید کنندگان از ورود به پلتفرم را نشان می دهد و سپس آن را ترک می کند - به اصطلاح - مایل به جستجو در سایر صفحات نمی باشد.

این نسبت با محاسبه تعداد بازدیدهای یک صفحه ای محاسبه می شود و این رقم با تعداد کل بازدیدها تقسیم می شود. نرخ گزاف گویی به کارآیی صفحه ای که افراد وارد می شوند کمک می کند تا نشان دهند که آیا صفحه مورد نظر مورد علاقه کاربران است یا خیر. صفحاتی که نرخ گزاف گویی پایین دارند ، می توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و آنها را به جستجو بیشتر صفحات سایت ترغیب کند.

نرخ گزاف گویی صفحات وب مختلف باید متفاوت باشد. بیایید بگوییم ، یک صفحه اصلی در مقایسه با صفحه "تماس با ما" دارای یک فهرست پایین تر است. در حقیقت ، چندین عامل وجود دارد که منجر به شاخص های بالای جستجوی صفحات ، مثلاً بارگذاری صفحات آهسته ، محتوای مبهم ، طراحی UX با کیفیت پایین و موارد دیگر می شود.

پس از توجه به نرخ بالای گزاف گویی در صفحات برنامه ، بهتر است در آینده نزدیک لزوم طراحی مجدد وب سایت خود را بپذیرید.

وب سایت پاسخگو نیست

آیا تاکنون بررسی کرده اید که پلتفرم شما در نسخه موبایل خود به چه شکلی  ظاهر می شود؟ آیا همه چیز به درستی ارائه شده است؟ با تصاویر یا پنل منو چه اتفاقی می افتد ؟ تصمیم گیری کاملاً عاقلانه برای مراقبت از چنین جنبه ای خواهد بود تا مطمئن شویم که همه اینها به اندازه کافی سازگار هستند زیرا نسبت ترافیک تلفن همراه هر سال به طرز چشمگیری در حال رشد است.

نمودار زیر گزارش Statista در مورد ترافیک اینترنت تلفن همراه را به عنوان بخشی از کل ترافیک وب ارائه می دهد. این تحلیل در آگوست 2019 انجام شد

بدون تردید ، امروزه پاسخگویی وب سایت از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد ، بنابراین ممکن است بخواهید طراحی مجدد وب سایت را در لیست کارهای خود برای سال جدید وارد کنید تا اشکالات احتمالی سرویس موجود را برطرف کنید.

قطعاً کاربران ترجیح می دهند از وسایل تلفن همراه استفاده کنند و هر آنچه را که آنلاین نیاز دارند انجام دهند. این یک واقعیت است روزهای رومیزی تقریباً از بین نرفته است. با توجه به گرایش های فعلی ، گوگل تصمیم گرفته است که رتبه ها را از روی دسک تاپ حذف کرده و آنها را بر اساس نسخه m قرار دهد. در نتیجه ، برای تقویت رتبه بندی وب سایت خود را اجرا کنید تا محتوای آن را با صفحه های مختلف و با اندازه های مختلف تطبیق دهد ، این بدان معنی است که منابع شما باید پاسخگو باشند.

شما باید از مخاطبان خود مراقبت کنید ، بنابراین آنها با استفاده از انگشتان دست ، خود را برای بزرگنمایی محتوای صفحه اذیت نمی کنند تا بتوانند آن را مشاهده کنند. وقتی روی پیوند موردنیاز خود کلیک می کنید ، بسیار ناراحت کننده است زیرا صفحه نمایش خیلی کوچک است.

در صورت احساس باید سازگاری سایت خود را بهبود بخشید ، در مورد نحوه طراحی مجدد وب سایت خود فکر کنید.

خدمات متعدد ارزش واقعی طراحی مجدد وب سایت را تجربه کرده و سیستم عاملهای آنها را کاربر پسند کرده و میزان قابل توجهی از ترافیک را تبدیل کرده اند.

 

قسمت دوم

مقالات مرتبط