4 مزیت فناوری موبایل

4 مزیت فناوری موبایل

مدت زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه
1,213 بازدید

در چند سال اخیر تکنولوژی به طرز قابل توجهی روش راهبرد کسب وکارها را تغییر داد است. اینترنت نه تنها به مصرف‌کننده قدرت بخشیده، بلکه همچنین قدرت‌های جدیدی به نمایندگان فروش داده است. یک فروشنده‌ی با داشتن تجهیزاتی چون گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و مجموعه‌ای از کاربردها و نرم‌افزارها برای استنباط داده‌ها، باید نسبت به منوال‌ها و عادات تکنولوژیکی امروز، به روز بماند.
اپ‌های 4G شبکه‌های اجتماعی و تعداد زیادی از دیگر تکنولوژی‌های موبایل از پیش‌تر به بخش‌هایی ضروری برای بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده‌اند. یک نظرسنجی که توسط AT&T انجام شد نشان داد که 98 درصد کسب و کارهای کوچک از فناوری‌های بی سیم در فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند، که دو سوم آنها(66%) نشان داده‌اند که نمی‌توانند بدون این فناوری‌ها به کار خود ادامه دهند.

دسترسی

دسترسی مهم‌ترین مزیت تکنولوژی موبایل است. و آنچه حتی بهتر هم هست این است که هزاران اپلیکیشن و برنامه وجود دارد که می‌تواند به شما اجازه دهد آگاه بمانید و ارتباط خود را با مشتریان ارزشمندتان حفظ کنید. برای مثال، اتوماسیون بازاریابی و CRM موبایل می‌تواند به شما همه جزییات را درباره یک مشتری راغب (lead) در هر زمان و هر مکان ارائه کند.
وقتی مشتریان احتمالی‌تان آماده‌ی خرید از شما هستند، فناوری موبایل شما را قادر می‌سازد تا با آسانتر کردن انجام معامله، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
فناوری اینترنت به شما اجازه می‌دهد وقتی تنور داغ است نان را بچسبانید!

کارایی بالاتر

خواه یک گوشی هوشمند داشته باشید، خواه یک تبلت، کامپیوتر یا هر اسباب تکنولوژیکی دیگر، شما در حال استفاده از دستگاهی هستید که طراحی شده تا به شما کمک کند عملکردی پرثمرتر و کارامدتر داشته باشید.
یک راهکار CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان) مستحکم، می‌تواند بطور موثر مشتریان احتمالی‌تان را در چند لحظه مرتب و مکان‌یابی کند. تا بتوانید راهکارهای مناسب را به مشتریان مناسب ارائه دهید.
حتی می‌توانید یک توسعه دهنده استخدام کنید که اپلیکیشنی درست کند تا زمان و تلاشی که تیم‌تان در انجام وظایف روتین هدر می‌کنند، کاهش دهید. Paul Bennett مدیر عامل Context Travel – یک شرکت راهنمای گردشگری - را در نظر بگیرید.Bennett متوجه شد تیمش زمان زیادی را در حال برنامه‌ریزی لوجیستیک‌ها صرف می‌کنند؛ به جای آنکه بر مهم‌ترین کارشان – فراهم کردن بهترین خدمات مشتریان به مراجعین خود – تمرکز داشته باشند.
Bennett برای حل این مشکل یک اپلیکیشن نرم‌افزاری را معرفی کرد که زمان سپری‌شده‌ی 400 راهنمای سفر شایسته‌اش برای برنامه‌ریزی وظایف کاهش می‌داد. بجای هدر دادن وقت روی وظیفه‌ای روتین، کارکنان اکنون می‌توانند بر برآوردن نیازهای مشتریان‌شان تمرکز کنند.
این نرم افزار به Context Travel کمک کرد کارآمدتر شده و با فراهم کردن موثرترین راهکار توسط Paul Bennett – یک مدیر با تفکر رو به جلو که از مزایا و قابلیت‌های فناوری استقبال می‌کند – در هزینه‌ها صرفه جویی کرد.

هزینه کمتر عملیات

در یک نگاه، ممکن است به نظر بیاید که هزینه توسعه‌ی فناوری‌ها می‌تواند در مخارج شرکت کمبودهایی ایجاد کند. با این حال، ثمربخشی بیشتر می‌تواند به راحتی از هزینه‌ و تلاش کوچکی که برای پیاده سازی یک فناوری جدید لازم است، جلو بزند.
برای مثال، اگر کمپانی 10 کارمند دارد و بعلت پیاده سازی یک فناوری جدید، هر کارمند 1 ساعت یا 60 دقیقه در هفته، در زمان خود صرفه جویی کند، شما هزینه کارکنان خود را به اندازه 500 ساعت در سال کاهش داده‌اید.
با نرم افزار مناسب و تجهیزات خوب برای کمپانی، صرفه‌جویی احتمالی می تواند فوق‌العاده باشد.

امکانات بی‌پایان

با آن که قابلیت‌های فناوری موبایل از مدت‌ها پیش وسیع بوده است، اما این فناوری به سرعت در حال رشد نیز هست. فضای فراوانی برای پیشرفت و نوآوری وجود دارد تا به شما کمک کند به مشتریان خود بهتر خدمت کنید. به عنوان یک رهبر که اندیشه‌ی رو به جلو دارد، در صنعت فروش سعی کنید نواندیش و جسور باشید و از هر فرصتی برای گسترش سطح کارآمدی و ثمربخشی از طریق فناوری، استقبال کنید.

مقالات مرتبط