برآورد قیمت


برآورد هزینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن

به منظور دریافت مشاوره طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل کسب و کار خود فرم مربوطه را پر کنید .
مدیریت ارتباط با مشتریان اجتماعی یا CRM اجتماعی، ادغام کانال های رسانه های اجتماعی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM است. نرم افزار CRM به طور روزافزونی از رسانه های اجتماعی در کنار کانال های سنتی حمایت می کند تا مشتریان بتوانند از طریق کانال های مورد نظرشان با کسب و کار ارتباط برقرار کنند.

هنگامی که می خواهید اپلیکیشنی را برای مشتری ایجاد کنید، باید توجه دقیقی به نیازها و خواسته های مشتریان داشته باشید. بهترین راه برای انجام این کار این است که نظرات کاربران در مورد اپلیکیشن های فروشگاهی موجود را بررسی کنید تا بتوانید از بروز اشتباهات احتمالی مشابه جلوگیری نمایید. در زیر لیستی از ویژگی های طراحی اپلیکیشن های خرید و طراحی اپلیکیشین های فروشگاهی آورده شده است.

طی چند سال آینده می توانید انتظار داشته باشید که تغییرات قابل توجهی در نرم افزار CRM و نحوه استفاده از آن ها از سوی شرکت ها ایجاد شود. پیش بینی تغییرات سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان کمک میکند تا ازرقیبان خود پیشی بگیرید. در این مقاله ما تغییرات کلیدی CRM را پوشش می دهیم که می توانید آن را در آینده ببینید.

زمان آن رسیده است تا وب سایت شما برای رسیدن به رتبه اول گوگل آماده شود. در حال حاضر گوگل اعلام کرده است که آنها در حال تغییر از الگوریتم های اولویت بندی سایت های بر اساس دسکتاپ (desktop-first) به موبایل (mobile-first indexing (MFI)) هستند.

صاحبان کسب و کار کوچک در حال جستو جوی راه های جدید برای جذب و حفظ مشتریان هستند. برای تشویق وفاداری مشتریان، برخی از شرکت ها برنامه هایی برای اهدای پاداش به مشتریانی که خرید های مکرر انجام می دهند، ایجاد می کنند.

بازاریابی مبتنی بر مکان شامل تاکتیک های آنلاین و آفلاین طراحی شده برای کمک به برنامه ریزی و اجرای فعالیت های بازاریابی بر اساس مکان جغرافیایی مصرف کنندگان است. در قلب بازاریابی مبتنی بر مکان، استفاده از داده های مصرف کننده برای نمایش پیام های مربوط به نام تجاری به یک مخاطب بسیار هدفمند است.

برای طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا یا CMS یک پیشنهاد عالی است . سیستم مدیریت محتوا یا CMS در واقع نرم افزار مدیریت محتواست و می توان باکمک آن بدون دانش کد نویسی یک سایت داینامیک طراحی و ایجاد نمود . مدیریت 0 تا 100 صفحات در این نرم افزار و صرفه جویی در وقت باعث شده تاسیستم مدیریت محتوا یا CMS متن باز و آماده رقابتی تنگاتنگ با طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی داشته باشد.

اگر قصد دارید یک اپلیکیشن موبایل برای پلتفرم های مختلف مانند اندروید و ios و یا یک وب سایت برای خود طراحی کنید باید، تاکید میکنیم حتما باید به طور کامل این صفحه از وب سایت ما را مطالعه کنید. دقت به نکاتی که در این مقاله آورده شده است، برای شروع کار شما حیاتی و و ضروری میباشد.

سیستم وفادار سازی مشتریان در واقع ارائه پاداش به مشتریانی که اغلب به صورت مداوم از شما خرید می کنند و یا ترغیب مشتریان دیگر برای خرید از شما میباشد. یک برنامه وفاداری می تواند یک خدمات رایگان، پاداش، کوپن ها یا حتی محصولات آزاد را پیشبینی کند. این سوال که چگونه می توان ارزش های کافی در برنامه های وفاداری خود اضافه کرد تا مشتریان خود را بازگرداند برای مجموعه هایی مطرح میشود که با توجه به رقابت در بازار و اشباع شدن آن مطلع و در جستجوی راهی برای جذب مشتریان قبلی خود هستند.

علاوه بر رضایتی که با موفقیت اپلیکیشن خود کسب میکنید، مسائل مالی نیز به شدت در رشد کسب و کار شما تاثیرگذار است. تکنیک های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید به درآمد موردنظر خود دست پیدا کنید.

یکی از مواردی که بسیار دیده می شود این است که مفاهیم باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و گاها افراد این دو مورد را یکی می دانند. برای تمایز بین این دو بهتر است که ابتدا با مفهوم هر کدام به درستی آشنا شویم

زمانی که شما یک وب سایت کسب و کار آنلاین دارید، بیش از همه چیز تمایل خواهید داشت که بازدیدکنندگان بسیاری را به وب سایت خود جذب کنید و اگر در این راه هزینه های کمتری داشته باشید مطمئنا برای شما بهتر خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۱۰ روش برای تبلیغ و بازاریابی آنلاین در فضای مجازی و جذب بازدید کننده آشنا شوید.

اکثر داشبوردهای مبتنی بر اکسل توجه اندکی به طراحی بصری داده می‌شود که اغلب منجر به ارائه رابط کاربری درهم‌ریخته و ناکارآمد می‌شود. خبر خوب این است که داشبوردها دارای تاریخچه عمر زیادی هستند، بنابراین ما یک پایگاه دانش از تجارب قبلی برای طراحی داشبورد داریم. هرچند که چه بسیاری از این اصول به نظر ما پیش‌پاافتاده و عوامانه به نظر می‌رسند ولی بسیار حیاتی هستند. مدیران وب سایت ها آنقدر که به طراحی رابط کاربری توجه می کنند (که البته موضوع بسیار حائز اهمیتی است) به طراحی داشبورد مدیریت سایت توجه نمی کنند.

CRM با استفاده از بازاریابی موثر و کارآمد، پایه مشتری مداری سازمان را تقویت می کند. در واقع CRM بعدی جدید در زمینه بازاریابی است که به طور قابل توجهی کسب و کارمان را بهبود می بخشد. عملکرد بازاریابی و اجرای آن در ساختار CRM، نتایج مطلوبی را به ارمغان می آورد.امروزه استراتژی های بازاریابی مرتبط با CRM مانند بازاریابی مستقیم، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی پست الکترونیکی و غیره بسیار کار آمد و قابل توجه شده اند. این استراتژی های بازاریابی در مقایسه با شیوه های سنتی بازاریابی امیدوار کننده تر و پاسخگو تر میباشند.

در دنیای پر سرعت امروز، بازار اپ موبایل با سرعت بالایی در حال گسترش است. در نتیجه، بازاریابی موبایل روز به روز رقابتی‌تر می‌شود. برای اینکه در چنین شرایط پیچیده‌ای دیده شده اپ‌ خود را تضمین کنید، لازم است درباره رویکردی که برای توسعه اپ موبایل خود بکار می‌گیرید دقت زیادی به خرج دهید. برای ساخت یک اپ موفق موبایل نیاز به پیروی از رویکردی نظام‌مند برای توسعه اپ دارید. ما 10 گام را برای ساخت یک اپ موبایل موفق به صورت خلاصه درآورده‌ایم تا شما را در این فرآیند یاری کنیم.

آیا به دنبال راه بهتری برای تحلیل تلاش‌های بازاریابی اینستاگرام خود هستید؟ آیا برای کمک ابزارهای رایگان می‌خواهید؟ ابزارهای درست اینستاگرام می‌توانند تحلیل‌هایی را فراهم کنند که شما را جهت تعیین استراتژی و برنامه‌ریزی محتوای خود در شبکه‌های اجتماعی آگاه می‌سازند. در این مقاله، شما 5 ابزار رایگان اینستاگرام برای بازاریاب‌ها کشف خواهید کرد.

در چند سال اخیر تکنولوژی به طرز قابل توجهی روش راهبرد کسب وکارها را تغییر داد است. اینترنت نه تنها به مصرف‌کننده قدرت بخشیده، بلکه همچنین قدرت‌های جدیدی به نمایندگان فروش داده است. یک فروشنده‌ی با داشتن تجهیزاتی چون گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و مجموعه‌ای از کاربردها و نرم‌افزارها برای استنباط داده‌ها، باید نسبت به منوال‌ها و عادات تکنولوژیکی امروز، به روز بماند.

ما در یک اجتماع جهانی کار می‌کنیم، که به روش‌‌های بی‌شماری میخرد، میفروشد و ارتباط برقرار می‌کند. رقبای ما همه جا هستند و موانع ورود به بازار کم‌اند، که این موجب افزایش شدت رقابت می‌گردد. کالایی شدن دارد با سرعتی نفس‌گیر اتفاق می‌افتد. مشتریان راضی با خودشان از تمام دنیا مشتریان دیگری می‌آورند...

بر اساس آمار سایت Brand Chat ، درصد از کسب‌ و کارها امسال برای ساخت و انتشار لااقل یک اپ موبایل برنامه‌ریزی کرده‌اند. با این حال درست شبیه هر صنعت دیگری، چنین مسئولیتی به آن اندازه که به نظر می‌آید آسان نیست. شرکت های جدید و نوپا ممکن است با وعده‌ی نتیجه‌گرفتن سریع به همراه انفجار در جمعیت دنبال کنندگان به محض بیرون دادن محصول خود، تطمیع شوند تا اپلیکیشن خود را نیز طراحی نمایند. واقعیت اما چیز دیگری می‌گوید. بازار اپلیکیشن‌ها همه روزه پر از اپ‌هایی است که بدون یک طرح و برنامه مناسب، منجر به از دست دادن سرمایه‌های زیادی در شرکت می‌گردند.

این که سازمان‌های امروزی برای پیشرفت و توسعه به داده‌ها نیاز دارند یک واقعیت است. فرقی نمی‌‌کند در چه صنعت یا زمینه‌ای کار می‌کنید، درک یک اکوسیستم، ذی نفعان، و مشتریان می‌تواند به کمپانی‌ها کمک کند تصمیمات بهتری بگیرند، با آگاهی بیشتری عمل کنند، و از هدر دادن منابع بکاهند. راه‌های متعددی برای مشاهده و ارائه‌ی داده وجود دارد، و بهترین ابزار گزارش‌نویسی به نیازهای یک سازمان بستگی دارد. با این وجود، دو راه اصلی وجود دارد که ابزارهای BI به سازمان‌ها اطلاعات ارائه می‌دهند: پنل مدیریتها و گزارش‌ها

اگر داده‌ها دورتان را پر کرده اند و دارید فکر می‌کنید آیا به هوش تجاری نیاز دارید یا خیر، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. بسیاری از کسب و کارها با وجود ابزارهای ناکافی به سختی به کار خود ادامه می‌دهند چون مطمئن نیستند چرا و چگونه هوش تجاری به آنها ارزش می‌رساند. ما به راه‌هایی که هوش تجاری می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، و اینکه چه زمانی برای پیاده‌سازی یک راهکار BI مناسب است، نگاهی می‌اندازیم. 

آنچه برای یک بیزینس جواب میدهد لزوماً برای دیگران مناسب نیست، حتی اگر در صنایع یکسان باشند. قبل از اینکه هدف یا اهدافی تعریف کنید، بفهمید که بیزینس شما کجای ماجراست. اول، حضور دیجیتال برند خود را بازرسی کنید، از جمله یک بازرسی شبکه‌های اجتماعی. آنگاه، ایرادات بازاریابی و فروش‌تان را تحلیل کنید تا تعیین کنید در کجای کارتان اصلاحات می‌تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد.

هوش کسب و کار یا هوش تجاری به زیرساختی فنی و فرآیندی اشاره دارد که داده‌های تولید شده از فعالیت‌های یک کمپانی را گردآوری، ذخیره و تحلیل می‌کند. هوش کسب و کار اصطلاحی عام است که داده‌کاوی، آنالیز فرآیند، بنچ‌مارکتینگ عملکرد، تحلیل‌ توصیفی، و غیره را در بر می‌گیرد. این هوش قرار است تمام داده‌هایی را که توسط یک بیزینس تولید شده، بگیرد و سنجش‌هایی قابل هضم را از عملکرد و منوال‌هایی را که موجب آگاهانه شدن تصمیمات مدیریتی می‌شود، ارائه نماید.

مقدار سودی است که یک مشتری می تواند در طول عمر مشتری بودن خود برای یک شرکت به ارمغان بیاورد. این مقدار درحقیقت همان ارزش خالص فعلی مشتری است که برابر با ارزش فعلی حاصل تفاضل جریانهای خروجی از شرکت برای جذب و نگهداری مشتری و جریانهای ورودی ناشی ازکل خریدهایی است که مشتری در طول عمر خود انجام می دهد. (ارزش طول زندگی) چرخه حیات مشتری قبل از تماس فروشنده با او شروع می شود و بعد از سفارش گذاری، ارسال و دریافت آن توسط مشتری نیز ادامه میابد. (چرخه حیات مشتری)

پیتر دراکر بیان می دارد که «هدف یک کسب وکار ایجاد مشتری است». تاکید وی بر اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان و رشد عمیق روابط با آنها است. تحقیق انجام شده توسط ریچولد و ساسر ، در سال 1996 در مدرسه بازرگانی هاروارد نشان می دهد که بیشتر مشتریان تنها در سال دومی که با شرکت کار می کنند سود آور هستند. در ابتدا مشتریان جدید هزینه بر هستند- هزینه های تبلیغات، بازاریابی، هزینه درك نیاز مشتری و اینکه یاد بگیریم چگونه می توانیم با مشتریان بهترین کارکرد را داشته باشیم.

مفهوم خدمت به مشتریان شامل تعاریف جدیدی شده است که فقط بخش کوچکی در ساختمان مرکزی سازمان به ارائه خدمات اختصاص ندارد، بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقشی بر عهده دارند. حتی اگر فردی در موقعیتی نباشد که به طور مستقیم از مشتری حمایت کند، می‌تواند از کارمندانی که به مشتریان خدمت می‌کنند پشتیبانی کند. بر اساس این نگرش،‌ خدمت به مشتریان شامل کلیه اموری است که شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آن‌ها برای دریافت بیشترین ارزش از خدماتی که خریداری کرده‌اند انجام می‌دهد.

با توجه به افزایش روزافزون رقابت تولیدکنندگان و نیز گسترش بازار مصرف محصولات و خدمات و پیشرفت های علمی و فنی، فرصتی فراهم است تا کارشناسان امور تجارت و بازاریابی با استفاده از تسهیلات مخابراتی و امکانات ارتباطی از این وضعیت بهره جسته، با جلب رضایت مشتریان فعلی و بالقوه وضعیتی ایده آل برای سازمان فراهم کنند.

تجارت ها و کسب کارها پس از گذر از محصول محوری حال به سمت مشتری محوری در حرکت است. امروزه رقابت تولید کنندگان و فروشندگان به تولید و یا فروش محصولی که به تنهایی از نظر مشخصات برتری دارد به نوع جدید آن تغییر شکل داده است. با فراگیر شدن تکنولوژی ها اهمیت در درک خواست و نیاز مشتری و نزدیک شدن به آن باعث پیشرفت و سبقت گرفتن برندها می شود.